مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: از استاندار مازندران تقاضا داریم که شخصاً به این موضوع ورود کنند و خواسته به‌حق مردم مازندران را همان‌طور که در روز جشن صعود قول داده‌اند، محقق کنند.
کد خبر: ۶۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ 04 June 2018

به گزارش تابناک : علی امیری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به زمانی که داریم، آماده شدن ورزشگاه شهید وطنی برای شروع مسابقات شدنی است، اظهار کرد: ولی با این وضعیتی که می‌بینید و پیمانکاری که در حال کار کردن است، چشم ما نسبت به آماده شدن ورزشگاه آب نمی‌خورد.

وی افزود: از استاندار مازندران تقاضا داریم که شخصاً به این موضوع ورود کنند و خواسته به‌حق مردم مازندران را همان‌طور که در روز جشن صعود قول داده‌اند، محقق کنند، چراکه معتقدیم با دستور و تأکید وی، این کار انجام خواهد شد و بزرگ‌ترین معضل باشگاه که آماده نشدن ورزشگاه است، حل می‌شود.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درخواست قرار ملاقات خصوصی به اتفاق مالک باشگاه با استاندار برای رسیدگی به روند کاری تجهیز ورزشگاه وطنی را مطرح و تصریح کرد: وضعیت بازسازی ورزشگاه به‌هیچ‌عنوان زیبنده نیست و بعید می‌دانیم به بازی‌ها برسد.

امیری در ادامه به جذب بازیکنان اشاره کرد و گفت: تا جایی که بتوانیم نفرات لیست جواد نکونام را جذب می‌کنیم اما هواداران به این موضوع هم توجه داشته باشند که رقابت نابرابری را در بازار نقل و انتقالات پیش رو داریم چراکه برخی باشگاه‌ها به بعضی بازیکنان پیشنهاد چندین میلیاردی می‌دهند، به‌طوری‌که هزینه جذب چند بازیکن‌شان به‌اندازه بودجه کل باشگاهی مانند نساجی است.

وی ادامه داد: باشگاه نساجی به‌عنوان یک باشگاه خصوصی تمام تلاشش را برای جذب بازیکنان مدنظر کادر فنی به‌کار می‌گیرد و تاکنون با این بازیکنان مذاکره و چندنفری را جذب کرده‌ایم؛ سیاست ما در نقل انتقالات سکوت است تا موجب بازارگرمی برای بازیکنان نشویم و به‌محض اینکه با هفت بازیکن مدنظرمان به توافق برسیم، اسامی همه آنها را با هم اعلام می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه الان وقت گله‌گذاری نیست و همه باید دست در دست هم دهند تا ورزشگاه آماده شود، اضافه کرد: هرکسی که می‌تواند باید برای ساخت ورزشگاه به میدان بیاید، چرا که باشگاه نساجی حتی به بازی کردن در ورزشگاهی غیر از استادیوم شهید وطنی حتی فکر هم نمی‌کند و امیدواریم مسؤولان به وعده‌های خود در این زمینه عمل کنند.

امیری از آمدن نماینده AFC برای  سومین بار به قائم‌شهر و بازدید از ورزشگاه خبر داد و گفت: طبق برنامه زمان‌بندی‌شده که از پیمانکار خواسته، پیشرفت کار را بازبینی خواهند کرد؛ مسؤول این پروژه اداره ورزش و جوانان است، وزیر ورزش هم دستور ویژه برای اتمام سریع آن داده‌اند؛ ما نیز با رئیس دفتر وزیر مدام در تماس هستیم و همه موارد را انتقال می‌دهیم. 

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار