رئیس مجمع نمایندگان مازندران از بخش کشاورزی به‌عنوان رکن تولید در استان یادکرد و خواهان رفع مسائل فراروی آن شد.
کد خبر: ۶۱۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 26 May 2018

به گزارش تابناک : عبدالله رضیان بعدازظهر شنبه در جمع فعالان بخش خصوصی در استان بابیان اینکه سیستم نظارتی برای گرفتن مجوزها خوب عمل نمی‌کند اظهار داشت: بخش کشاورزی رکن تولید مازندران است و عدم نظارت بر سیستم مجوزها بر تولید لطمه می‌زند.

وی خواهان رفع مشکلات فراروی فعالان بخش اقتصادی و خصوصی در استان شد.

 شمسعلی هادی زاده معلم رئیس نظام دامپزشکی مازندران نیز با بیان اینکه هر واحد تولیدی مانند پرورش ماهی و مرغداری باید یک دامپزشک داشته باشد گفت: در استان به ازای هر شش تا ۱۲ واحد تولیدی یک دامپزشک وجود دارد.

وی افزود: اگر قصوری از سوی دامپزشک انجام می‌شود و در واحدهای تولیدی حضور نمی‌یابد باید به نظام دامپزشکی اطلاع داده شود و تاکنون هیچ شکایتی به این سازمان ارسال نشده است.

هادی زاده معلم تصریح کرد: ۳۰ درصد پروانه‌های صادرشده در کشور در حوزه دامپزشکی مربوط به مازندران است و از ۲۰ هزار پرونده تشکیل‌شده هشت هزار فقره پروانه صادرشده است.

رئیس نظام دامپزشکی مازندران ادامه داد: در حال حاضر صدور پروانه در استان کمتر از ۱۰ روز صادر می‌شود و ارزان‌ترین نظام دامپزشکی کشور مربوط به مازندران است.

وی از بررسی ۲۰ هزار فقره پرونده در نظام دامپزشکی استان خبر داد و گفت: به ۱۳ هزار فقره پرونده جواب منفی و رد داده‌شده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار