بارها خبر انتقال سردار آزمون را خوانده‌ایم و هنوز خبری رسمی دراین‌باره وجود ندارد. امروز هم البته گاتزتا دلو اسپرت این خبر را منتشر کرده است.
کد خبر: ۶۱۱۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 26 May 2018

به گزارش تابناک : روزنامه گاتزتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا در شماره امروز صبح خود بار دیگر به علاقه لاتزیو به جذب سردار آزمون مهاجم تیم فوتبال روبین کازان پرداخت. لاتزیو در روز پایانی سری آ مغلوب اینترمیلان شد تا از حضور در لیگ قهرمانان اروپای سال آینده باز بماند. پس از پایان مسابقه اخباری در مورد جدایی چیرو ایموبیله آقای گل فصل گذشته سری آ منتشر شد و حالا جدی تر از گذشته مدیران لاتزیو به فکر استخدام سردار آزمون هستند.

گاتزتا دلو اسپورت در بخشی از گزارش امروز صبح خود به این موضوع اشاره کرده که آزمون در جام جهانی پیش رو بازی خواهد کرد و آخر فصل خوبی را با روبین کازان پشت سر گذاشته است.

این روزنامه ایتالیایی همچنین به ۲۳ ساله بودن آزمون اشاره کرده که یک مزیت برای باشگاه لاتزیو محسوب می شود.  گاتزتا در ادامه به دو پسته بودن سردار آزمون پرداخته و معتقد است که جذب آزمون در نهایت معامله خوبی برای لاتزیو خواهد بود.

سال گذشته نیز لاتزیو در پنجره تابستانی برای به خدمت گرفتن آزمون وارد عمل شد ولی اختلافات دو باشگاه روستوف و روبین کازان بر سر قرارداد آزمون مانع اصلی این انتقال شد.

 

 

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار