نماینده ولی فقیه در سپاه:
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: به دشمنان می گوییم که دلخوش به معدود افرادی نباشند که از جبهه انقلاب بریده اند، جوانان دیگر اجازه حضور مستکبران غربی در کشورمان را نمی دهند.
کد خبر: ۶۱۱۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 25 May 2018

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاج صادقی در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قم افزود: دشمنان بدانند نسل جوان کشورمان که دفاع مقدس را به چشم ندیده اند، اما با روحیه انقلابی و جهادی در دفاع از ولایت و حرم اهل بیت(ع) در میدان مبارزه با جبهه استکبار حضور داشته و جانفشانی می کنند.

وی با بیان این که امروز جبهه جنگ با کفار و مستکبران را به درون خاک آنها برده ایم، تصریح کرد: جوانان کشورمان با انگیزه مصمم تر از گذشته، در دفاع از نظام اسلامی در برابر همه توطئه ها و فتنه ها، جریان های انحرافی و بریدگان از جبهه انقلاب با تمام قدرت ایستاده اند.

وی اضافه کرد: جوانان این مرز و بوم البته از مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی کشور، مطالبه جدی و به حق دارند که مسئولان باید در این زمینه تلاش های بیشتری انجام دهند.

وی در ادامه گفت: سوم خردادماه راه آینده ایران اسلامی است و همه مردم و مسئولان باید پیام روشن و شفاف آزادسازی خرمشهر را درک کنند که هرکجا برای خدا و با توکل به قدرت لایزال الهی ایستادگی کردیم، پیروز و موفق بودیم.

وی با بیان این که با ایمان راسخ، مقاومت و ایستادگی می توان دشمنان را در هر سطحی که باشند شکست دهیم، خاطرنشان کرد: امروز خرمشهرهایی در پیش رو داریم، از جنس سرزمین فکری و اعتقادی که دشمنان به دنبال تصرف آنها هستند.

حاج صادقی با اشاره به این که امروز دشمنان می خواهند به مدیران و مسئولان کشورمان القاء کنند دوران مبارزه با استکبار تمام شده است، اظهار داشت: همانگونه که در آیات نورانی قرآن کریم ذکر شده است، اگر کسی با دشمنان ارتباط و پیوند دوستانه برقرار کند، نباید خود را انقلابی و حسینی بداند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این که امروز نیروهای مسلح کشورمان آمادگی دارند تا در هر کجای دنیا به مستکبران ضربه بزنند و این پیام روشن را به رژیم اشغالگر قدس داده اند، گفت: ما با تعامل و دوستی با دشمنان به جایی نخواهیم رسید، تا کجا می خواهیم با برجام ها به دنبال حل مشکلات باشیم.

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب با حکمت و درایت، تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرده اند و همه باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم، اظهار داشت: هرچه امروز موفقیت و پیروزی به دست آورده ایم، در تبعیت از ولایت به دست آمده و مسئولان باید در جهت تحقق منویات ایشان اهتمام جدی داشته باشند و در تعامل با دنیا باید شرط ها و خطوط اصلی که معظم له تبیین فرمودند را کاملا رعایت کنند.

حاج صادقی در پایان تصریح کرد: مسئولان باید قدرشناس ملت بزرگ ایران اسلامی باشند، مردمی که تمامی کمبودها و شرایط سخت اقتصادی را تحمل می کنند، اما هیچگاه از مسیر اسلام و انقلاب خارج نشده و به نظام اسلامی و ولایت وفادارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار