به گفته استاندار مازندران در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی
الحمدلله سرمایه گذاران زیادی در حال مراجعه برای سرمایه گذاری هستند اما باید خوب هدایت شوند و مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی نیز باید فعالتر به میدان بیاید .
کد خبر: ۶۱۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲ 24 May 2018

 به گزارش تابناک مازندران، مهندس اسلامی استاندار مازندران در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی مازندران گفت : با پیچیدگی فرایندها سرمایه گذار را فراری ندهیم و جذب سرمایه گذار به معنای واقعی عملیاتی شود

روسها خواهان توسعه روابط تجاری با استانهای شمالی
 


استاندار مازندران خواستار فعالیت بیشتر و جدی تر مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی استان شد و گفت : ضرورت دارد تا سرمایه گذاری داخلی و خارجی را توامان دنبال کنیم


مقام عالی دولت در استان بر ساده سازی فرایندها برای جذب سرمایه گذاری خارجی تاکید کرد و گفت : برای تغییر کاربری پروژه های زیرساختی و زیربنایی باید برنامه ریزی دقیقی شود تا در اسرع وقت مجوزها صادر شود .
وی افزود : در حوزه سرمایه گذاری نیروگاهها با مقیاس کوچک می بایست زمینه تولید 2000 مگاوات برق جدید فراهم شود .


وی خواستار پایش دقیق تسهیلات و اراضی برای تحقق تعهد توسط سرمایه گذاران شد و گفت : الحمدلله سرمایه گذاران زیادی در حال مراجعه برای سرمایه گذاری هستند اما باید خوب هدایت شوند و مرکز خدمات سرمایه گذاری خارجی نیز باید فعالتر به میدان بیاید .
استاندار مازندران ابراز امیدواری نمود تا با پیگیری جدی، فراخوان سرمایه گذاری در راه آهن برقی تهران- شمال و راه آهن برقی نوار ساحلی هر چه سریعتر منتشر گردد .
وی بر استفاده از ظرفیت میانکاله برای سرمایه گذاری در شرق استان تاکید کرد و گفت : امیدوارم از فرصت روسیه برای سرمایه گذاری بیشتر استفاده شود چرا که 3 استان روسیه به دنبال توسعه روابط تجاری با استانهای شمال ایران هستند و باید از این فرصت درست استفاده کنیم .
در این نشست قاسم پیشه مدیر کل اقتصاد و دارایی استان آخرین وضعیت حضور هیئتهای خارجی برای سرمایه گذاری در استان را تشریح نمود و تعدادی از مدیران نیز به بیان نظرات خود برای تسریع در صدور مجوزها برای جذب سرمایه گذاری خارجی پرداختند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار