در فصل شنا ( خرداد تا پایان شهریورماه 97) 900 ناجی برای طرح سالمسازی دریا در خدمت شناگران هستند. وی اضافه کرد: حدود نیمی ازاین ناجیان با همکاری ارگانها از جمله نیروی انتظامی جهت اجرای طرح پیشگیرانه ممانعت از شنا دراین نقاط پرخطر ساماندهی شدند.
کد خبر: ۶۱۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 24 May 2018

به گزارش تابناک مازندران : احمد حسین زادگان درنشست طرح سالمسازی دریا دربابلسر افزود: در فصل شنا ( خرداد تا پایان شهریورماه 97) 900 ناجی برای طرح سالمسازی دریا در خدمت شناگران هستند.
وی اضافه کرد: حدود نیمی ازاین ناجیان با همکاری ارگانها از جمله نیروی انتظامی جهت اجرای طرح پیشگیرانه ممانعت از شنا دراین نقاط پرخطر ساماندهی شدند.
درسال گذشته درطرح سالمسازی دریا درمازندران 60 نفر غرق شدند که بنا برآماررسمی حدود 25درصد از غرق شدگان درخارج از طرح جان باختند.
 اجرای طرح سالمسازی در 95نقطه
معاون استاندارمازندران گفت درسال جاری 95 نقطه از ساحل خزر برای شنا انتخاب شد که باید برای تسهیل در بهره گیری از سواحل برای مسافران این طرح ها افزایش یابد.
حسین زادگان کیفیت بخشی به طرح های سالمسازی و اجرای برنامه های جانبی برای پرکردن اوقات فراغت را از رویکرد جدید در اجرای این طرح برای سال 97 اعلام کرد.
مازندران 338 کیلومتر از یک هزار کیلومتر ساحل خزر در کشور را در مالکیت خود دارد و در سال گذشته 90 طرح سالمسازی در این سواحل اجرا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار