ترافیک پرحجم در جاده های هراز و چالوس
جاده چالوس از محدوده مرزن آباد به سمت کرج عصر فردا یکطرفه می‌شود.سرهنگ قدمی گفت: ریزش کوه در جاده چالوس دیشب به دلیل بارندگی‌های روز‌های گذشته موجب بسته شدن در حوزه البرز برای ساعاتی شد که با همکاری راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.
کد خبر: ۶۱۰۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ 24 May 2018

به گزارش تابناک مازندران : سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس  پرحجم و در جاده های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری روان است، گفت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۴ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده است.

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ فردا از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی گفت: ریزش کوه در جاده چالوس دیشب به دلیل بارندگی‌های روز‌های گذشته موجب بسته شدن در حوزه البرز برای ساعاتی شد که با همکاری راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

رییس پلیس راه مازندران افزود: امروز نیز با توجه به شرایط آب و هوایی در جاده چالوس احتمال ریزش کوه وجود دارد از رانندگان خواست: برای آمد وشد از این جاده از مراکز مربوطه استعلام کنند.

وی گفت: بیشترین دلیل تصادفات منجر به فوت هفته گذشته در جاده‌های استان تخطی از سرعت مطمئنه  بود .

سرهنگ قدمی به بسته شدن شبانه جاده چالوس نیز اشاره کردو گفت: بمنظور عملیات ایمن سازی تونل امیرکبیر و نگهداری تجهیزات نصب شده تونل کندوان این محور‌ها تا هشتم خرداد و روز‌های ۱۹ تا ۲۲ خردادماه شبانه بسته است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: این محدودیت همه روزه از روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به جز ایام تعطیل و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه در حوزه استان البرز -میدان امیرکبیر کرج از ساعت ۲۲ و ۳۰ تا ساعت ۵ بامداد روز بعد اعمال خواهد شد.

وی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورتی که در زمان انسداد قصد تردد از جاده چالوس را دارند از جاده‌های جایگزین سوادکوه و هراز استفاده کنند.

سرهنگ قدمی افزود: پلیس راهور با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت و در صورت نیاز بهره گیری از ظرفیت معاونت پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری مازندران با رانندگان و افرادی که در داخل خودرو اقدام به روزه خواری می‌کنند، برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با رانندگان و سرنشینانی که رفتار‌های هنجارشکنانه مانند بدحجابی، سگ گردانی و آلودگی صوتی ایجاد می‌کنند نیز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار