عضو کمیسیون آموزش گفت: تعطیلات زمستانی چالش‌های بسیاری را برای آموزش و پرورش ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۶۱۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 24 May 2018

به گزارش تابناک : قاسم احمدی‌لاشکی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره پیشنهاد تعطیلی زمستانی مدارس، اظهار کرد: مدتی است که پیشنهادهایی مبنی بر تغییر زمان شروع مدارس و برقراری تعطیلات زمستانی در کنار تعطیلات تابستانی مطرح می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با اشاره به اینکه آلودگی کلانشهرها یکی از دلایل اصلی برای مطرح شدن این طرح است، ادامه داد: تصمیمات مربوط به آموزش و پرورش که بزرگ‌ترین وزارتخانه کشور است، نباید بدون کار کارشناسی اتخاذ شود.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه تعطیلات زمستانی چالش‌های بسیاری را برای آموزش و پرورش ایجاد می‌کند، تصریح کرد:کمیسیون آموزش و تحقیقات با این موضوع مخالف است.

وی اظهار کرد: عدالت آموزشی حکم می‌کند که کنکور و امتحانات نهایی با سوالات هماهنگ و در یک زمان برگزار شود اما در صورتی که این تغییرات رخ دهد، عدالت آموزشی نقض می‌شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: اینکه هر مشکلی در کشور ایجاد می‌شود، بر سر آموزش و پرورش می‌زنیم و برنامه‌های آن را تغییر می‌دهیم، رویه درستی نیست.

احمدی‌لاشکی با تأکید بر اینکه حل مشکلات زیست محیطی راهکار‌های دیگری دارد و با تغییر برنامه آموزش و پرورش حل نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش چارچوبی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد و نباید برنامه‌های آن تغییر کند.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار