در نشست سیاسی مدرسه الزهرا (س) محمود آباد؛
مقام معظم رهبری در بخش تعلیم و تربیت، مسئله عدالت محوری و عدالت پروری را مطرح کردند. در هر دینی حتی بودائیان نیز منتظر منجی هستند که عالم را دارای عدل و داد کند.
کد خبر: ۶۱۰۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ 23 May 2018

به گزارش تابناک مازندران، نشست سیاسی با موضوع «بررسی بیانات مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان»، در مدرسه علمیه خواهران الزهرا (سلام الله علیها) برگزار شد.

 خانم اسدی کارشناس فرهنگی در این نشست بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در برخی مناسبت ها با اقشار مختلفی از مردم دیدار دارند، اما امسال ایشان خلاف جریان همیشگی، جهت تکریم بیشتر به مقام معلمان خودشان به دانشگاه فرهنگیان رفته و در محور مربوط به معلمان، تعلیم و تربیت و خود دانشگاه فرهنگیان و برجام و آمریکا صحبت کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بخش تعلیم و تربیت، مسئله عدالت محوری و عدالت پروری را مطرح کردند. در هر دینی حتی بودائیان نیز منتظر منجی هستند که عالم را دارای عدل و داد کند. اینها یعنی اهمیت ظلم ستیزی و نپذیرفتن ظلم که حضرت آقا بیان کردند؛ همچنین یک عده در عالم نمی خواهند جهان دارای تربیت دینی و عدالت خواه باشد که معظم له در این دیدار تاکید کردند خودتان را برای این جنگ آماده کنید. نکته ای که آقا تذکر دادند این بود بچه های خود را با احساس هویت ملی رشد دهید.

این کارشناس فرهنگی ادامه داد: مقصود رهبر معظم انقلاب در این دیدار که بیان کردند" بچه های خود را با احساس هویت ملی رشد دهید" فقط معلمان نبود، بلکه وظیفه تمام مادران است که در تربیت فرزندان خود، به این مسئله توجه کرده و بدانند ادبی که به همراه هویت دینی و انقلابی نباشد قابل ارزش گذاری نیست

اسدی تصریح کرد: نکته دیگر مورد تاکید مقام معظم رهبری بحث ارایه الگوهاست؛ با توجه به این که در کشور الگو های زیادی همانند شهدای هسته ای داریم؛ متاسفانه برخی به دنبال الگوی غربی هستند؛ افرادی همانندشهید شهریاری اینقدر ساده بوده که دانشجویان فکر می کردند آبدارچی دانشگاه است. در صورتی که ایشان تنها کسی بود که می توانست اورانیوم غنی شده بیست درصد را تبدیل به مواد دیگر کند. با این حال همسرش می گفت «علم ایشان در مقابل ایمانشان صفر بود».

وی اظهار کرد: مسئله دیگر برجام بود، که حضرت آقا بیان کردند "کسانی به ما گفتند که شما توهم دشمنی آمریکا را دارید،. دیدید که دشمنی ها به شما ثابت شد؛ آمریکا روحیه سلطه طلب داشته و نوکر می خواهد."

وی اضافه کرد: سوال ما این است که چرا به آمریکا اعتماد کرده و سر میز مذاکره نشستید؟ چرا عزت ایران و ایرانی را زیر سؤال بردید؟ ما چهل سال است که می دانیم آمریکا بد عهد است؛ چند بار مقام معظم رهبری گفتند که من به مذاکرات خوش بین نیستم، چرا اعتماد کردید؟ چه کسی می گوید با برجام وضع زندگی ما بهتر شده است. ما ده ها امتیاز نقد دادیم بدون اینکه حتی روی کاغذ تحریم ها لغو شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار