نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال گفت: تا آنجا که من اطلاع دارم فدراسیون هیچ نه‌ای به خواسته‌های کی‌روش نگفته و هرچه که او خواسته برآورده شده است.
کد خبر: ۶۱۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 23 May 2018

به گزارش تابناک : علی کفاشیان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال که این‌روز‌ها بیشتر فعالیت‌های خود را در حوزه فوتسال انجام میدهد به عنوان کسی که وقتی رییس فدراسیون فوتبال بود کارلوس کی‌روش را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد و بعد‌ها قراردادش را تمدید کرد درباره اینکه سرمربی تیم ملی در آستانه حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام کرده شرایط سختی را در تیم ملی شاهد هست به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «فدراسیون برای تیم ملی برنامه‌ها و اردو‌های خوبی را در نظر گرفته است و تا آنجا که من اطلاع دارم همکارانمدر فدراسیون هیچ نه‌ای به خواسته‌های کی‌روش نگفته‌اند به گونه‌ای که هرچه که او خواسته برآورده شده‌است.»

وی در خصوص اینکه از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه چه انتظاری دارد گفت: «انتظار من از تیم ملی این است به مانند همان بازی که مقابل آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۴ انجام داد در روسیه بازی کند. قبل از بازی با آرژانتین استرس زیادی داشتیم که پیش خودمان می‌گفتیم نتیجه چه می‌شود، ولی بچه‌ها به قدری خوب بازی کردند که ما حتی می‌توانستیم آرژانتین را هم شکست دهیم و یا حداقل حقمان در این بازی مساوی بود. آن بازی خوب ما را خوشحال کرد و حتی دیدید مردم هم از آن راضی بودند. انتظار داریم تیم ملی به مانند بازی مقابل آرژانتین در روسیه مقابل اسپانیا، پرتغال و حتی مراکش خوب بازی کند که در آن صورت حتی امکان برد یا مساوی تیم ملی هم وجود دارد.»

 

 

 

منبع : آنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار