رییس پلیس راه مازندران :
محدودیت‌ های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲ خرداد تا روز شنبه ۵ خرداد در جاده‌های مازندران اعمال می‌ شود.
کد خبر: ۶۱۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶ 23 May 2018

تابناک مازندران : سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد در همه جاده های مازندران اکنون به صورت عادی و روان است، گفت: محدودیت های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲ خرداد تا روز شنبه ۵ خرداد در جاده‌ های مازندران اعمال می‌ شود.

وی افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۴ خرداد ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و ساعت ۱۷ تا ۲۴ این روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد موتورسیکلت ساعت ۱۲ امروز تا ۶ بامداد شنبه در همه جاده‌ های مازندران ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و ساعت ۸ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه در جاده هراز ممنوع است.

وی گفت: انسداد شبانه جاده کندوان که به منظور تعمیر تونل امیرکبیر در حال انجام است از ۳۰ اردیبهشت آغاز شد و تا ۸ خرداد ماه ادامه دارد.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه تعمیرات تونل امیرکبیر روز‌های شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۹ شب تا ۵ صبح انجام می‌ شود، افزود: رانندگان جاده هراز و سوادکوه را به عنوان جاده جایگزین برای رفت و آمد انتخاب کنند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌ های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌ کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار