مأموران در اقدامی عملیاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۴ نفره در قاچاق و خریدوفروش اشیاء عتیقه فعالیت داشتند دستگیر کردند.
کد خبر: ۶۰۵۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳ 14 May 2018

 به گزارش تابناک مازندران، سردار سید محمود میرفیضی از کشف هزارو ۴۶ قطعه عتیقه به ارزش بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.


فرمانده انتظامی مازندران اظهار داشت: در پی رصدهای اطلاعاتی صورت گفته مبنی بر فعالیت یک باند قاچاق و خریدوفروش اشیاء عتیقه در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار پلیس امنیت و عمومی استان و شهرستان محمودآباد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی، با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه‌جانبه موفق به شناسایی متهمان شدند.

سردار میرفیضی، خاطرنشان کرد: مأموران در اقدامی عملیاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۴ نفره در قاچاق و خریدوفروش اشیاء عتیقه فعالیت داشتند دستگیر کردند.

وی، تصریح کرد: در بازرسی‌های به‌عمل‌آمده از متهمان بیش از هزار قطعه شیء عتیقه متعلق به دوران ساسانیان، صفویان و قاجاریان شامل، سکه‌های طلا، سکه‌های نقره، مهره جات، انواع سرنیزه، عروسک‌های مفرغی و جام کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش ریالی اشیاء عتیقه کشف‌شده را درمجموع بالغ‌بر ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار