دو هیئت از استان‌ های کشور روسیه به مازندران سفر خواهند کرد.
کد خبر: ۶۰۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 12 May 2018

به گزارش تابناک : حسن خیریانپور معاون اموراقتصادی استاندار مازندران در پنجمین جشنواره ملی گل گاو زبان جنت رودبار رامسر با بیان اینکه در ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران به شهرستان رامسر کارکرد بین الملی تعریف شده است، گفت: هفته پیش رو دو هیئت از استان‌ های کشور روسیه به مازندران سفر خواهند کرد که با عزم و مشارکتی همگانی در راستاس حمایت از کالای ایرانی و صادرات محصولات با این دو هیئت اقتصادی رایزنی‌های متعددی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌ها و استعداد‌های طبیعی و انسانی مازندران در کشور بی نظیر است، افزود: به علت تنوع جغرافیایی سالانه ۶ میلیون تن محصولات کشاورزی در این استان تولید می‌ شود.

خیریانپور گفت: وجود سه فرودگاه، ۳ بندر، ۳۳۸ کیلومتر خط راه اهن و ۳۸۰ کیلومتر ساحل میتواند نقش بسیار مهمی در صادرات این محصولات ایفا کند.

معاون اموراقتصادی استاندار مازندران سطح زیر کشت گیاهان دارویی در استان را ۸۶۰ هکتار عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سالانه ۴۵۰ تن گیاه دارویی فقط در شهرستان رامسر تولید می‌ شود، افزود: در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، دهستان جنت رودبار به عنوان پایلوت بوم گردی و گیاهان دارویی انتخاب شده است که در این راستا اعتبارات خوبی جهت ایجاد زیرساخت‌ های عمرانی و اقتصادی در نظر گرفته شده است.

خیریانپور گفت: ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات امسال در بخش اشتغال فراگیر مازندران در نظر گرفته شد.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار