استاندار مازندران گفت: بحث بیکاری و کمبود شغل یکی از معضلات جدی است که بنا داریم با اقدامات ویژه، زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود و بر اساس مرکز آمار میزان بیکاری در استان کاهش پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۰۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 12 May 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی صبح امروز در همایش بزرگ سفیران هدایت  سربازان ولایت، در مصلی مرکز استان اظهار کرد: مازندران دیار علویان است، مردم این استان در طول تاریخ برای حفظ و نشر تشیع، جانفشانی کردند.

وی با اعلام اینکه افتخار مردم مازندران این است که پایبندی فرهنگی و عقیدتی به اسلام ناب محمدی دارند، تصریح کرد: مردم این دیار در دوران انقلاب و دفاع مقدس نقش ویژه‌ای داشته و با حضور پررنگ و خط شکن در جبهه‌ها، بیش از 10 هزار 400 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در جبهه مقاومت هم مردم استان پیشتاز بوده و در همه بزنگاه‌‌های تاریخی، مازندران خوش درخشیده است و همچنان می‌درخشد.

این مسؤول با اشاره به حضور مردم استان در عرصه‌های مختلف مربوط به نظام، خاطرنشان کرد: حضور چشم‌گیر مازندرانی‌ها در انتخابات نمونه بوده است.

اسلامی با اشاره به رشد تحصیلی در مازندران افزود:  با دغدغه‌هایی که امروز همه جامعه ایران را به خودش مبتلا کرده، بحث بیکاری و کمبود شغل یکی از معضلات جدی است که بنا داریم با اقدامات ویژه، زمینه ایجاد اشتغال فراهم شود و بر اساس مرکز آمار میزان بیکاری در استان کاهش پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌های جدی در استان است، عنوان کرد: سال گذشته بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال تخصیص داده شده است و 6 هزار و 600 نفر از مستمری‌بگیران مشغول فعالیت شدند.

استاندار مازندران از برنامه‌ریزی برای تأمین منابع آبی استان خبر داد و تأکید کرد: با برنامه‌ریزی میان‌مدت و کوتاه‌مدت تلاش داریم که این معضل حل شود.

اسلامی ادامه داد: در سال 97 با مشکلاتی مواجه بودیم و تا حدودی دغدغه معضل آب استان حل و فصل شده است ولی باید تلاش‌های جدی‌تری انجام شود.

وی در ارتباط با مشکلات آسیب‌های اجتماعی که در استان وجود دارد، بیان کرد: بنا داریم با ساز و کارهای پیش‌بینی‌شده و تعامل با دستگاه‌ها با رویکرد فرهنگی، اوقات فراغت مردم و مسافران را مدیریت کنیم.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار