اگر تنها ۱۰ موسسه فعال در این حوزه را نیز در نظر بگیریم حداقل سود حاصل از آن‌ها تنها در دوران برگزاری نمایشگاه کتاب نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان می‌شود.
کد خبر: ۶۰۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 12 May 2018
به گزارش تابناک : فرهیختگان در بخشی از گزارش خود درباره سود موسسات کنکوری از نمایشگاه کتاب نوشت: اینقدر رقم سود این موسسات در صفحه نمایش ماشین حسابم بالا بود که تصمیم گرفتم برای پرت کردن ذهنم از سالن ناشران دانشگاهی خارج شوم و بی‌هدف به سمت سایر ناشران مصلی حرکت کنم. در همین فکر و خیال بودم که خودم را میان ناشران آموزشی دیدم؛ ناشرانی که ظاهرا برای خرید کتاب‌هایشان نیازی به ثبت‌نام در کلاسی نداری، اما انتشار کتاب‌های کمک‌آموزشی برای هر درس و هر مقطع پیش از دانشگاه از سوی تعداد اندک این ناشران نیز حکایت از سود کلان آن‌ها دارد، به‌طوری که بدون نیاز به کسب آمار می‌توان موفق‌ترین موسسات این بخش را به انتشارات گاج و قلمچی نسبت داد.
 
از سالن این ناشران هم خارج می‌شوم و از همان راهی که آمده بودم، برمی‌گردم؛ راهی که شاید برای من تنها گشتن در غرفه‌ها را به همراه داشت، اما ظاهرا برای موسسات کنکوری چه آن‌هایی که به‌عنوان اولین مقصدم به آنجا سر زدم و چه ناشران آموزشی سود‌های هنگفت میلیاردی به همراه داشته و دارد. در مسیر برگشت به مترو دوباره با همکارم هم قدم می‌شوم و او برایم از دیده هایش می‌گوید، گفته‌هایی که نشان از سود عجیب موسسات مشاوره داشت و همین مسأله مرا دوباره به فکر می‌اندازد که سود یک موسسه‌ای که هم مشاوره ارائه می‌دهد و هم بسته‌های کمک آموزشی در طول ۱۰ روز نمایشگاه حدود ۸۰۰ میلیون تومان است حال اگر تنها ۱۰ موسسه فعال در این حوزه را نیز در نظر بگیریم حداقل سود حاصل از آن‌ها تنها در دوران برگزاری نمایشگاه کتاب نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان می‌شود.
 
 
 
 
منبع : فردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار