در این گردهمایی مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال مازندران ، صانعی رئیس هیات فوتبال فریدونکنار، میثم یوسفی، شهرام ناساری از قائم شهر، وفایی نژاد از ساری و مسعود پاشنا از بابلسر، مجید بابایی از ساری ، جواد اصغرنژاد از قائم شهر ، مجید غلامی از بهنمیر، تاتیان از بهشهر، عیسی رضایی از سوادکوه جنوبی، میلاد ولی اله از سوادکوه شمالی ، رضازاده ازآمل، سید آقایی از فریدونکنار،نماینده هیات بابل و حمید دلاوری نماینده هیات فوتبال استان و تنی چند از خبرنگاران و نیز احمد قربانی بعنوان عکاس، حضور داشتند .
کد خبر: ۶۰۴۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ 11 May 2018

به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت با تلاش مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال استان مازندران ، اولین جلسه مدیران روابط عمومی هیات های فوتیال شهرستان های مازندران به میزبانی هیات فوتبال فریدونکنار برگزار شد.

به همت مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیأت
 

این نشست با هماهنگی میثم یوسفی انجام شد و مدیران روابط عمومی هیأت فوتبال مازندران از شهرهای مختلف استان حضور داشتند .

 در این نشست نماینده های حاضر شهرهای استان گزارش کوتاهی از عملکرد شهرهای خود را ارائه دادند و نقطه نظرات خود را در راه بهتر شدن و موفقیت فوتبال استان سرسبز مازندران را بیان نمودند .

در این مراسم از اساتید و پیشکسوتان عرصه رسانه همچون شهرام ناساری از قائم شهر، وفایی نژاد از ساری و مسعود پاشنا از بابلسر تجلیل به عمل آمد .

برای برگزاری این مراسم ، صانعی رئیس هیات فوتبال فریدونکنار زحمات زیادی کشید .

در این گردهمایی مهدی رضی مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال مازندران ، صانعی رئیس هیات فوتبال فریدونکنار، میثم یوسفی، شهرام ناساری از قائم شهر، وفایی نژاد از ساری و مسعود پاشنا از بابلسر، مجید بابایی از ساری ، جواد اصغرنژاد از قائم شهر ، مجید غلامی از بهنمیر، تاتیان از بهشهر، عیسی رضایی از سوادکوه جنوبی، میلاد ولی اله از سوادکوه شمالی ، رضازاده ازآمل، سید آقایی از فریدونکنار،نماینده هیات بابل و حمید دلاوری نماینده هیات فوتبال استان و تنی چند از خبرنگاران و نیز احمد قربانی ، عکاس حضور داشتند .

گفتنی است ، در پایان مراسم پس از صرف ناهار در یک اقدام خداپسندانه همه حضار به شهرستان سرخرود رفتند و از خانه سالمندان این شهر و سالمندان آن بازدید کردند .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار