انسان‌های شیر پاک خورده و شریفی که هنوز طرفدار فوتبال پاک هستند، با ارائه مدارک و مستندات محکم و محکمه پسند، به ما یاری رساندند که این مدارک را به کمیته اخلاق فدراسیون ارائه می‌کنیم و تا اعلام حکم قطعی این کمیته، برای شرکت در لیگ برتر آماده می‌شویم.
کد خبر: ۶۰۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 10 May 2018

به گزارش تابناک مازندران، باشگاه خونه به خونه بابل با انتشار بیانیه‌ای از تکمیل مدارک تبانی هفته پایانی لیگ دسته یک خبر داد.

باشگاه خونه به خونه در خصوص پرونده تبانی در هفته پایانی لیگ دسته اول بیانیه دیگری به شرح زیر صادر کرد: پیرو بیانیه های قبل این باشگاه، به اطلاع جامعه ورزش کشور، خانواده بزرگ فوتبال ایران و مردم عزیز بابل می رسانیم نظر به اینکه کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال همچنان در حال رسیدگی و تکمیل تحقیقات همه جانبه خود در خصوص وقایع و اتفاقات قبل و در حین مسابقه دو تیم نساجی و راه آهن تهران است.

مدیران باشگاه خونه به خونه با پوزش از رسانه ها و هواداران عزیز، خود را در اجرای آیین نامه اخلاقی فوتبال ایران موظف و متعهد می دانند از هرگونه مصاحبه با رسانه ها و مطبوعات، افشای اسناد و مدارک و پیشداوری در خصوص نتیجه نهایی تحقیقات کمیته محترم اخلاق، مراجع قضایی و سایر دستگاه های نظارتی خودداری ورزیده و کماکان به انتظار تکمیل تحقیقات و حکم نهایی آن مراجع محترم باشد.

امید است در اسرع وقت تحقیقات و رسیدگی ها به دور از هرگونه تنش و حواشی به پایان رسیده و یکبار دیگر شاهد عزم فدراسیون فوتبال ایران و ارکان قضایی آن بخصوص کمیته محترم اخلاق در حاکمیت فوتبال پاک، جوانمردانه و شرافتمندانه در همه سطوح و لیگ های فوتبال ایران زمین باشیم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار