در اولین گام، قرار است تا با مدیریت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و همکاری اعضای هیات علمی مرتبط، کتاب نامه قهرمانان استان تدوین و در ابتدای سال تحصیلی آینده رونمایی شود.
کد خبر: ۶۰۳۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 10 May 2018

 به گزارش تابناک مازندران،  افتتاح اولین واحد مجموعه موزه دانشگاه مازندران با عنوان "موزه قهرمانان و مدال آوران ورزشی استان" در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه مازندران افتتاح شد.

براساس این گزارش، دکترسید خلاق میرنیا رییس دانشگاه مازندران در این مراسم با بیان این نکته که این واحد با عنوان موزه قهرمانان و مدال آوران ورزشی استان و در راستای شناساندن قابلیت ورزشی استان تشکیل گردیده است، گفت: در اولین گام، قرار است تا با مدیریت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه و همکاری اعضای هیات علمی مرتبط، کتاب نامه قهرمانان استان تدوین و در ابتدای سال تحصیلی آینده رونمایی شود.

 

افتتاح اولین واحد مجموعه موزه دانشگاه مازندران
 

دکتر میرنیا در ادامه با اشاره به این که سایر بخش های موزه نیز به تدریج در سایر دانشکده ها راه اندازی می شود، خاطرنشان کرد: پس از تکمیل و با احداث ساختمان اصلی موزه دانشگاه، تمام واحدها در یک مکان متمرکز خواهند شد.

رییس دانشگاه مازندران افزود: هدف اصلی از تشکیل موزه، ثبت سوابق علمی و مروری بر گذر تاریخی استان مازندران برای تداوم غنای فرهنگی استان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار