از سوی تربیت بدنی و تندرستی آموزش و پرورش شهرستان بابلسر
در این آکادمی از مربیان متخصص و توانمند در تمام رشته های در بخش آقایان و خانم ها در تمام رده های سنی استفاده شده است و به دنبال آن هستیم تا با حمایت تربیت بدنی آموزش و پرورش و اساتید دانشگاهی از شیوه های مدرن در جهت شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی بهره ببریم.
کد خبر: ۶۰۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 08 May 2018

 

به گزارش تابناک مازندران، آیین افتتاح آکادمی فرهنگی ورزشی نیایش با مشارکت بخش خصوصی و مدیریت سرکار خانم ختیال در رشته های ژیمناستیک، تکواندو، کیک بوکسینگ، کاراته، دفاع شخصی، پیلاتس، TRX، مهارت های بنیادین همزمان با ولادت با سعادت امام زمان و آغاز هفته معلم با حضور خانواده ها و ورزشکاران برگزار گردید.

آیین افتتاح آکادمی فرهنگی ورزشی بابلسر
 


مدیر آموزش و پرورش شهرستان بابلسر در آیین افتتاحیه با اشاره به نقش ورزش در سلامت جسم و روح افزود: ما به دنبال هدایت دانش آموزان به مراکز تندرستی هستیم تا بتوانیم از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی بکاهیم.


احمدرضا مهاجری نژاد با اشاره به رعایت ایمنی در فضاهای ورزشی و اینکه بخش خصوصی در زمینه های مختلفی به دنبال بهره برداری از فضاهای در دسترس آموزش و پرورش است، ادامه داد: ما از طرح هایی که با سلامت و رفاه دانش آموزان و فرهنگیان در ارتباط باشد، حمایت می کنیم.


وی خواستار رعایت کامل اصول ایمنی در سالن های ورزشی شد و افزود: حفظ سلامت جان ورزشکاران باید در اولویت تمام برنامه های ورزشی قرار گیرد.


در ادامه این مراسم، فرنگیز ختیال ضمن قدردانی از حمایت های مدیریت و معاونت آموزش و پرورش، اعضای شورای اسلامی و شهردار بابلسر، گفت: در این آکادمی از مربیان متخصص و توانمند در تمام رشته های در بخش آقایان و خانم ها در تمام رده های سنی استفاده شده است و به دنبال آن هستیم تا با حمایت تربیت بدنی آموزش و پرورش و اساتید دانشگاهی از شیوه های مدرن در جهت شناسایی و هدایت استعدادهای ورزشی بهره ببریم.


گفتنی است این سالن ورزشی در بلوار شهید ذوالفقاری، دانش ۳ در مساحتی بالغ بر ۵۰۰ مترمربع در دو طبقه به بهره برداری رسیده است و آماده پذیرش ورزشکاران در رشته های فعال می باشد.


لازم به ذکر است فرنگیز ختیال فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزش بوده و به عنوان مربی و داور ملی ژیمناستیک در سطح استان از نام آوران ورزش محسوب می گردد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار