نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و کشاورزی مازندران گفت: با توجه به آغاز ساخت اتاق بازرگانی در آمل این پروژه پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۹۷ به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۵۹۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ 26 April 2018

به گزارش تابناک : امیر میران‌ آملی با اشاره به ساخت و راه‌اندازی ساختمان دفتر اتاق بارزگانی آمل اظهار داشت: در نیمه دوم سال 96 ساخت دفتر اتاق بازرگانی با حضور و تلاش نماینده مردم آمل در این شهرستان شروع شد و کلنگ آن بر زمین زده شد.

وی با بیان اینکه ساخت این دفتر در زمینی به مساحت 1700 مترمربع با تغییر کاربری و دریافت پروانه ساخت با مساعت شهرداری آمل در پشت ساختمان پزشک قانونی در نظر شده است، یادآور شد: این ساختمان در سه طبقه با زیربنای 1400 مترمربع با دفاتر اداری، سالن اجتماعات و جلسات احداث می‌شود.

میران‌ با تاکید براینکه هم‌اکنون اسکلت آن انجام شده و در چند روز آینده فنداسیون آن شروع می‌شود که پیش‌بینی بهره‌برداری این ساختمان تا پایان امسال شده است، عنوان کرد: با توجه به جایگاه ویژه این اتاق بازرگانی با وجود مرکز استان به دلیل شرایط مناسب تولیدی و صنعتی آمل ساخت این دفتر در این شهرستان قرار گرفته است.

نائب رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اعلام اینکه با وجود این شرایط بودجه خوبی برای این پروژه مصوب شده که بالغ بر 20 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است، گفت: در هیچ یک از شهرهای استان مازندران چون شهرستان آمل با وجود جایگاه ویژه چون واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی و صادرات وجود ندارد و این اتاق یکی از مزیت‌های مهم و ویژه برای این شهرستان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: این اتاق در واقع حلقه‌ای واصل است و با توجه به اینکه اتاق بازرگانی کار اقتصادی نمی‌کند اما می‌تواند با وجود شعبات در سراسر کشور این دفتر به عنوان حلقه ارتباط تجاری با دیگر شعبات ایجاد کند.

میران‌ با بیان اینکه اتاق بازرگانی جایگاه مسئولی است که در برنامه‌ها و سفرهای کشوری می‌تواند حضور داشته و به امضاء مصوبات پرداخته و حتی گواهی مبدا را صادر کند، خاطرنشان کرد: همچنین اتاق بازرگانی با هیئت‌های تجاری مختلف دنیا ارتباط برقرار می‌کند که با این ارتباطات امکانات بیشتری را برای صاحبان واحدهای تولیدی فراهم می‌کند و موجب پیشرفت و رونق اقتصادی کشور به ویژه شهرستان آمل شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار