با نگاهی به این خانواده شاخص مازندرانی می توانیم اینگونه عنوان کنیم که این برادر و خواهر در عرصه ملی، از افتخارات استان مازندران به شمار می روند و در دو عرصه که مستقیم با مردم ارتباط دارد، نقش آفرینانی موثر و مثبت هستند .
کد خبر: ۵۹۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 25 April 2018

به گزارش تابناک مازندران، با نگاهی به این خانواده شاخص مازندرانی می توانیم اینگونه عنوان کنیم که این برادر و خواهر در عرصه ملی، از افتخارات استان مازندران به شمار می روند.

برادر و خواهری که در عرصه ملی، از افتخارات مازندرانند
 

در حالی که شهرستان بابل و استان مازندران با وجود مهندس سید مقیم مقیمی یک نماینده شاخص در نظام شورایی کشورمان دارد که مدارج ترقی را یک به یک طی و اکنون به شایستگی نماینده شورای اسلامی مازندران در شورای عالی استان است که در حوزه اجتماعی توانسته اقدامات قابل توجهی برای دفاع از حق و حقوق مردم بردارد، در نقطه مقابل خواهر وی سیده نسترن مقیمی نیز یکی از ورزشکاران بنام و مستعد در رشته فوتسال بانوان است که توانست با درخشش در مسابقات، نماینده ای موفق برای فوتسال مازندران در کشور باشد.

 

در تصدیق موفقیت وی جالب است بدانیم از سال ٧٨ فعالیت در رشته فوتسال را آغاز و استقلال ساری اولین تیمی بوده که به صورت رسمی با آن کار کرده است.

 

در وصف درخشش وی باید افزود که با عملکرد قابل توجهش در تیم بانوان فوتسال نساجی و صدرای زیرآب، این دو تیم توانستند به لیگ برتر صعود کنند و حتی در سوابق ورزشی نسترن مقیمی، قهرمانی جام حذفی فوتسال بانوان و قهرمانی با تیم پالایش نفت آبادان در لیگ نیز دیده می شود.

 

سیده نسترن مقیمی تنها ملی پوش بابلی و تنها مازندرانی بوده که در ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور تایلند حضور داشت و کسب مقام دومی المپیک آسیایی با ایران در کره جنوبی و سومی المپیک آسیایی با ایران در ترکمستان ، کلکسیونی از افتخارات ورزشی را برای این بانوی شاخص ورزش مازندران به ثبت رسانده است.

 

با نگاهی به این خانواده شاخص مازندرانی می توانیم اینگونه عنوان کنیم که این برادر و خواهر در عرصه ملی، از افتخارات استان مازندران به شمار می روند و در دو عرصه که مستقیم با مردم ارتباط دارد، نقش آفرینانی موثر و مثبت هستند .

 

برای تصدیق این موضوع مهندس سید مقیم مقیمی تنها مازندرانی بوده که تمام جایگاههای شورای کشور را طی کرده و خواهر وی تنها بانوی مازنی که در تیم ملی فوتسال حضور دارد و بی شک به اذعان بسیاری از اهالی ورزش و کارشناسان، نقش موثر مهندس مقیمی، که خود یکی از فوتبالیستان مستعد مازندران بوده، در حمایت از خواهر در ورزش، یکی از مهمترین عوامل موفقیت های این بانوی فرهیخته به شمار می رود.

 

بیان این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانیم مهندس سید مقیم مقیمی سابقه بازی در نفت بابل ، وحدت بابل ، دریا بابل ، امیدهای استان و آموزشگاه های استان در کشور را دارد که در سال 76 به علت مصدومیت نتوانست به فوتبال ادامه دهد و شاید این توفیق اجباری برای وی، باعث گردید مسیر خدمتش به سمت نهادهای مردمی و شوراها تغییر و امروز علیرغم اینکه در ورزش به صورت مستقیم فعالیت ندارد اما یکی از اعضای شاخص نظام شورایی است که حمایت از ورزش در سیاست های وی جزو الویت هاست...

 

برای این برادر و خواهر موفق مازندرانی در تمامی مراحل زندگی و خدمت به مردم خصوصاً جوانان، آرزوی موفقیت داریم...

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار