معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز تا پایان هفته جاری جو نسبتاً پایداری بر آسمان استان حاکم می‌شود.
کد خبر: ۵۹۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 24 April 2018

به گزارش تابناک : احمد اسدی امروز در شهرستان ساری، اظهار کرد: روز گذشته بیشینه دمای هوا مربوط به گلوگاه با 19 درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده حدود صفر درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی با اشاره به بارش باران و وزش باد در آسمان مازندران، گفت: بیشترین بارش روز گذشته مربوط به سیاه‌بیشه 12، گلوگاه 9، بندر امیرآباد و بلده 7 میلی‌متر و همچنین بیشترین سرعت باد از بلده حدود 65 کیلومتر بر ساعت بوده است، همچنین بارش برف نیز در مناطق بالادست و سردسیر مازندران گزارش شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با بیان اینکه از امروز تا پایان هفته جاری جو نسبتاً پایداری بر آسمان مازندران حاکم می‌شود، اضافه کرد: آسمان مازندران تا پایان هفته جاری استان عمدتا به‌صورت صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات به‌دلیل شرایط فصلی و جغرافیایی رشد ابر و وزش باد دور از انتظار نخواهد بود.

این مسؤول تصریح کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، یک‌شنبه و دوشنبه هفته آینده انتظار داریم شرایط برای افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در آسمان مازندران فراهم شود.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران در این مدت به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار