رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف ۳۶ میلیارد ریالی کالای قاچاق و انهدام باند تهیه و توزیع کالای قاچاق خبر داد.
کد خبر: ۵۹۵۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ 24 April 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ ذبیح‌الله پهلوانی اظهار داشت: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با الویت کالاهای گمرگی، دخانی، ترانزیتی و فرآورده‌های شیلاتی، کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در فروردین امسال به مرحله اجرا درآمد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران خاطرنشان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با حساسیت، پیگیری و رصد قاچاقچیان و در راستای ماموریت‌های محوله با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

پهلوانی،گفت: کشف 206 هزار نخ سیگار قاچاق، 4 هزار لیتر سوخت قاچاق، 2 هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، 600 تخته پتو ، 51 تن چوب آلات جنگلی قاچاق ، 656 قطعه ماهیان استخوانی و خاویاری ، 17 هزار رشته دام فلسدار، 604 کیلو گرم گوشت غیر مجاز از جمله کشفیات کالای قاچاق در این مدت بوده است

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از 36 میلیارد و 869 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یک باند قاچاق کالا شناسایی و در این ارتباط تعداد زیادی متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

پهلوانی با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی استان در سال 97 مقابله جدی با قاچاق کالا و ارز است، افزود: پلیس در سال حمایت از کالای ایرانی برای رونق کسب و کار و افزایش اشتغال در جامعه به طور جدی با کالای قاچاق برخورد خواهد کرد.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار