از برد تیم‌ نساجی مازندران تا تساوی خونه به خونه
هفته سی و سوم لیگ دسته یک ایران با ۹ بازی به صورت هم زمان از ساعت ۱۷ برگزارشد. تیم خونه به خونه مقابل تیم اکسین البرز به تساوی صفر – صفر رسید و تیم نساجی مازندران موفق شد این بار تیم فجر سپاسی را با 2 گل شکست دهد . در حال حاضر تیمهای خونه به خونه و نساجی مازندران هر کدام با 61 امتیاز و با تفاضل گل در مکانهای دوم و سوم قرار دارند .
کد خبر: ۵۹۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 23 April 2018

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران که روند صعودی خود برای دستیابی به جواز صعود به لیگ برتر را از هفته‌های قبل استارت زده، در ادامه روزهای موفق خود این بار تیم فجر سپاسی را با 2 گل شکست داد.

صعود نماینده مازندران در لیگ برتر قطعی شد
 

نساجی مازندران ۲ – فجرسپاسی صفر

شاگردان جواد نکونام در ورزشگاه شهدای هفت تیر شهر قائم شهر میزبان فجرسپاسی شیراز بودند. این بازی با استقبال پرشور هوادارن برگزار شد و در پایان نساجی توانست با گل محمد عباس‌زاده در دقیقه هفتم و سعید خردمند در دقیقه ۹۵ پیروز این دیدار شود. نساجی با این پیروزی ۶۱ امتیازی شد و همچنان امیدوار به صعود است. فجر هم با این شکست امیدش را به صعود از دست داد و با ۴۸ امتیاز به رده پنجم سقوط کرد.

تیم خونه به خونه هم با تساوی بدون گل در کرج و کسب یک امتیاز از این بازی بسیار سخت در رده دوم باقی ماند و با تفاضل گل بهتر بخت زیادی برای صعود دارد.

  • در هفته پایانی نفت مسجدسلیمان مقابل مس رفسنجان و علی سامره قرار می گیرد که کسب یک مساوی هم به منزله صعود نفتی ها به لیگ برتر است. اما اگر آنها مقابل حریف شکست بخورند و 3 تیم خونه به خونه، بادران و نساجی حریفان خود را شکست بدهند آن وقت کار به گل شماری می کشد. البته نفت مسجدسلیمان تفاضل گل مناسبی دارد و حریفان باید بازی های هفته آینده را با نتیجه خوب و پرگل ببرند.
  • تیم نساجی مازندران امروز دو گل در دقایق ابتدایی و انتهایی بازی زد تا کار صعود را برای فجر تمام کند و همچنان نزدیکترین تعقیب کننده خونه به خونه باشد. آنها با این 3 امتیاز به تیم اسکوچیچ چسبیده اند و در هفته پایانی مقابل راه آهن قعرنشین قرار خواهند گرفت و همه پیش بینی می کنند این مسابقه به سود آنها به اتمام برسد. البته آنها باید این بازی را با نتیجه خوب و با اختلاف بیش از 5 گل تمام کنند تا شانس جدی صعود باشند. جواد نکونام که امروز تیمش را در یک بازی برتر به پیروزی هدایت کرد، در این یک هفته باید روی روحیه تیم کار کند تا در بازی ای که مقابل اولین تیم حرفه ای زندگی اوست سربلند بیرون بیاید. 
  • نتایج مسابقات در هفته سی و سوم به شرح زیر است:

اکسین البرز صفر – خونه به خونه صفر

شهرداری ماهشهر ۲ – ملوان بندرانزلی یک

گلها: فرشید پاداش( دو گل) برای شهرداری و بابک مرادی برای ملوان

برق جدید شیراز ۴ – گل‌گهر سیرجان صفر

گلها: فرزان دانا، رسول بهاروندی ، محمد علیمردانی و مجید جلالی‌فر

مس کرمان صفر – آلومینیوم اراک صفر

صبای قم صفر – ماشین سازی تبریز ۴

گلها: مهدی بدرلود، الیاس صالحی، مجید قشقایی، محسن دلیر

شهرداری تبریز ۴ – راه آهن یک

گلها: پیمان رنجبر(دوگل)، علی نظری برای شهرداری

مس رفسنجان ۲ – ایران‌جوان بوشهر یک

گلها: بهرام رشید فرخی(دوگل) برای مس

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار