مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت:‌ به کمک وزارت ورزش به دنبال احیای تیم پاس تهران هستیم و تصمیماتی در این زمینه گرفته شده است.
کد خبر: ۵۹۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 23 April 2018

به گزارش تابناک : رضا گل‌محمدی در مورد وضعیت نفت تهران عنوان کرد: ما تمام سعی و تلاشمان را برای نفت تهران انجام دادیم و مطمئناً هر تیمی هم که از تهران سقوط می‌کرد همین سوال‌ها مطرح می‌شد. همانطور که تاج اعلام کرد در کمک نکردن به ورزش حرفه‌ای خوب  عمل می‌کنیم اما به بحث حق  پخش که می‌رسیم این کارها صورت نمی‌گیرد. ما در این مدت کمک‌هایمان را به نفت انجام دادیم و سعی کردیم حاشیه‌های این تیم را کاهش دهیم. در همین حین باشگاه نفت بحث مالیات را حل کرد و قرارداد کادر فنی این تیم هم پرداخت شد و مشکلات دیگر را باید مجمع این باشگاه حل کند که مسائل مربوط به آن نیاز به بحث مفصل دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد اینکه گفته می‌شود به عنوان مثال در خوزستان اداره کل ورزش جوانان به تیم‌های لیگ برتری کمک می‌کند اما برای ت ران این اتفاق نمی‌افتد،  عنوان کرد: بخشی از این بحث‌هایی که مطرح می‌شود را می‌پذیریم اما اینکه کمکی از سوی ادارات کل ورزش به تیم‌های حرفه‌ای می‌شود درست نیست هیچ اداره کلی یک ریال هم به تیم‌های حرفه‌ای کمک نمی‌کند اگر این کار صورت بگیرد با دستگاه‌های نظارتی مواجه می‌شود. باید بگویم تصمیماتی که در مورد صبا و پاس گرفته شد غیرفوتبالی بود ما با کمک وزیر ورزش به دنبال احیای پاس تهران هستیم و تصمیماتی هم در این زمینه گرفتیم که در آینده عنوان خواهد شد.

گل‌محمدی گفت: در  خوزستان کارخانه‌های صنعتی کمک می‌کردند و در تهران نقش کارخانه صنعتی همان نفت بود که زنگنه وزیر نفت اعلام کرد یک ریال هم به تیم‌های لیگ برتری ندهند.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار