مدیر مرکز تخصصی نماز ضمن تقدیر از فیلم «به وقت شام» گفت: فیلم به وقت شام رشادت مردانی را نشان می‌دهد که در زمان حاضر برای امنیت مردم جانفدایی می‌کنند. این فیلم طلایه‌دار سینمای ایران در پاسداشت مدافعان حرم است.
کد خبر: ۵۹۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 23 April 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام آیتی، مدیر مرکز تخصصی نماز با بیان اینکه فیلم به وقت شام نمایشی از اتفاقاتی است که در پشت صحنه آرامش وامنیت کشور در جریان است، افزود: هنرمندان متعهد ما، توانایی پاک‌سازیِ غبار فراموشی و غفلت از ذهن جامعه را دارند و اتفاقاتی که برای عموم مردم رخ نمی‌دهد و مردم عادی آن را تجربه نمی‌کنند، برای آنها ملموس و محسوس کند.

حجت الاسلام آیتی با انتقاد از بی‌مهری‌های صورت‌گرفته نسبت به این فیلم از سوی برخی منتقدین گفت: تصور تجربه هر کدام از اتفاقات این فیلم برای هرکس کافیست که قدردان زحمات مدافعین حرم و تمام کسانی که برای امنیت کشورمان تلاش می‌کنند، باشد.



مدیر مرکز تخصصی نماز افزود: فیلم به وقت شام رشادت مردانی را نشان می‌دهد که در زمان حاضر برای امنیت مردم جانفدایی می‌کنند و از خانواده و همه تعلقات دنیا می‌گذرند و در مقابل انسانهای سفاک و حیوان صفت مردانه می‌ایستند تا جامعه و وطنشان روی نا آرامی نبیند. در واقع «به وقت شام» طلایه‌دار سینمای ایران در پاسداشت مدافعان حرم است.

حجت‌الاسلام آیتی با انتقاد از آثار برخی هنرمندانی که سعی در سیاهنمایی از وضعیت کشور و القای روح نا امیدی به مخاطبین را دارند، تصریح کرد: ضرورت وجود هنرمندانی مثل آقای حاتمی‌کیا بیش از گذشته احساس می‌شود، هنرمندانی که  زحمات پشت صحنه اداره و حفظ امنیت کشور را نمایش می‌دهند و احساس توانمندی و امید را به جامعه تزریق می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از اکران فیلم «به وقت شام» برای جمعی از اساتید، مبلغان و کارکنان مرکز تخصصی نماز، این فیلم مورد تحسین و استقبال حاضرین قرار گرفت که جا دارد بنده از طرف مرکز تخصصی نماز از زحمات عوامل سازنده  این فیلم غنی تشکر و قدردانی کنم .

 

منبع:تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار