نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با بیان اینکه مردم مازندران باوجود داشتن دریا از تنگناهای آب رنج می برند گفت: استان در بحث آب امنیت ندارد.
کد خبر: ۵۹۳۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵ 21 April 2018
به گزارش تابناک : ولی الله نانواکناری در حاشیه شورای برنامه ریزی استان در گفتگو با خبرنگاران به کمبود تنگناهای موجود دربحث آب اشاره کرد و گفت: باتوجه به بارش خوب باران هفته گذشته باران به سمت دریا رفت و مردم نتوانستند از آن استفاده کنند.
 
وی بابیان اینکه آبندان های مازندران تامین کننده آب های زمین های کشاورزی واطراف آن هستند افزود: ۱۷هزار آبندان دراستان مازندران وجود دارد ولی ما ازآن محروم هستیم و این آبندان ها یادگار گذشته های دور نیاکان ماست وبه دلایل زیاد باید به آن توجه شود.
 
نانواکناری بااشاره به اینکه باوجود دریا و فعالیت در زمینه شیلاتی افزود: شیلات نقش موثری در فرصت های شغلی واقتصادی ایفا می کند و باید برای استان مازندران معاونتی پیش بینی شود تامدیران کمک رسان وجوابگوی ما باشند.
 
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار درمجلس ، پسماند را به عنوان یکی از معضل اساسی ومهم استان مازندران برشمرد و گفت: دپوی زباله دربالا دست سد هراز مشکلات زیادی برای مردم منطقه ایجاد می کند ومتاسفانه هنوز اقدامی خاصی برای آن صورت نگرفته است.
 
وی تصریح کرد: چند سال از تعریض جاده هراز می گذرد متاسفانه هنوز نتوانستیم از آن بهره مند باشیم و به دلیل یک طرفه شدن جاده هراز در زمان تعریض اغلب با ترافیک یازده ساعته دراین راه مهم مواصلاتی مواجه هستیم که این روند موجب خسارت سنگین به روند ادامه کار کمپرسی داران وارد می کند.
 
 
منبع : شهرفردا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار