مذاکرات با شرکت‌های بزرگ برای ساخت ۵۴ شهرک توریستی در مازندران انجام شده است.
کد خبر: ۵۹۳۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹ 20 April 2018

به گزارش تابناک : استاندار مازندران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه در آمل برگزار شد با بیان اینکه با وجود کاهش بودجه و منابع مالی، دولت نگاه ویژه‌ای به استان مازندران دارد،گفت: طرح بزرگ گازرسانی عسلویه دامغان از جمله طرح های بزرگ بود که زمستان پارسال بهره برداری شد تا دغدغه کمبود گاز در مازندران برطرف شود.

اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و منابع محدود مالی سبب تعطیلیطرح های عمرانی در بخش های آب، برق، مخابرات ، زیرساخت و حمل و نقل استان نشده است، به ایجاد ۶ هزار و ۴۰۰ شغل خانگی پارسال در مازندران اشاره کرد و گفت:  ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع مالی پارسال به بخش‌های مختلف استان  تزریق شد.

استاندار مازندران با اشاره به ثبت نام ۷ هزار مازندرانی در سامانه کارا افزود: با تسهیلات ارزان قیمت و منابع مالی صندوق توسعه ملی به دنبال ایجاد ظرفیت‌هایی هستیم تا موجب رشد و پویایی اقتصاد و توسعه اقتصاد روستاهای مازندران شویم.

وی گفت: سند توسعه استان مازندران در ۴ محور تنظیم شده است که سهم معدن در اقتصاد استان توسط صنایع مرتبط این حوزه باید افزایش یابد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه از تمامی‌واحد‌های صنعتی استان بازدید به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: تیم مدیریتی متشکل از مدیران کل ادارات و بانک‌ها در شهر‌های مختلف استان با مدیران شرکت‌های صنعتی جلسه می‌گذارند و چهره به چهره مشکلات این واحدها بررسی و حل می‌شود.

اسلامی با تاکید بر ایجاد ۳۰ هزار شغل در ۲ سال آینده با گسترش دامداری در مازندران گفت: پس از راه اندازی پالایشگاه شیر در آمل توسط شرکت‌های خصوصی دامداران استان می‌توانند با خیال آسوده به دامداری و تولید شیر خود بپردازند.

وی ادامه داد: یک هزار و ۴۸۵  مازندرانی اکنون متقاضی دریافت تسهیلات برای گسترش و ایجاد واحد‌های دامداری در مازندران هستند.

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار