سرمربی جالوروسی از پیروزی تیمش مقابل جنوا می گوید.
کد خبر: ۵۹۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 19 April 2018

به گزارش تابناک : پس از پیروزی ۲-۱ مقابل جنوا، اوزه بیو دی فرانچسکو ، سرمربی رم گفت و گویی با خبرنگاران داشت. رم  درحالی که به نظر می رسید در آستانه کسب یک پیروزی راحت است، با اشتباه جرسون به مشکل خورد و نزدیک بود سه امتیاز هم به خطر بیفتد.

به نقل از وبسایت رسمی رم، پس از مسابقه دی فرانچسکو گفت:

به نظرم در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم؛ با بازی هجومی، جنوا را تحت فشار گذاشتیم. با این حال به اندازه کافی فرصت طلب نبودیم و از موقعیت ها نهایت استفاده را نبردیم. جنوا در نیمه دوم بهتر کار کرد، ولی ما بازهم چند موقعیت داشتیم که می توانست کار را تمام کند. توپ را در خط میانی از دست دادیم و در نهایت گلی خوردیم که دوباره باعث شد تا امکان رقم خوردن هر نتیجه ای به وجود بیاید؛ گاهی با این اشتباهات ساده، خودمان را به دردسر می اندازیم. می توانستیم زودتر کار را تمام کنیم و کمی بی تجربگی کردیم. این مسئله مدتی است که گریبان گیر ماست.

در کل، تیم کاری که خواسته بودم، انجام داد. کمی ترس وجود داشت که نتوانیم پیروز شویم. سیستم را ۳-۴-۳ کردم و موقعیت های بیشتری برای گلزنی ایجاد شد. کمی بی تجربه بودیم و همین باعث شد تا زودتر کار را یکسره نکنیم.

به لیورپول فکر می کنید؟ رویکرد ما نسبت به این بازی درست بود؛ اگر ۴-۰ می بردیم، هیچکس نمی گفت به فکر لیگ قهرمانان اروپا هستید، ولی حالا که ۲-۱ بردیم مردم چنین حرفی می زنند. ما سه امتیاز را امشب گرفتیم و همین کار را هم باید انجام می دادیم. رم عادت ندارد که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد، پس مردم نمی توانند به آن بازی فکر نکنند؛ ولی برای من و بازیکنان این طور نیست. اگر بخواهیم چنین بازی هایی را دوباره تجربه کنیم باید در لیگ برنده شویم و بعد می توانیم به فکر انجام کاری خاص مقابل لیورپول باشیم.

اشتباهاتی که امشب داشتیم همان هایی هستند که قبل از رسیدن به این مرحله از لیگ قهرمانان اروپا هم دیده بودیم. نیازمند بازگشت به مسیر پیروزی بودیم و همین کار را کردیم، موقعیت های خطرناک زیادی ساختیم. نتوانستیم زودتر پیروزی را قطعی کنیم، ولی در مورد سایر چیزها راضی هستم.

استراحت دادن به کل خط هافبک؟ از تصمیمم راضی هستم، مخصوصا در نیم ساعت اول. بازی ما در هر دو بخش خوب بود، جنوا را عقب نگه داشتیم. با این حال به اندازه کافی در استفاده از موقعیت ها و ارسال پاس نهایی خوب عمل نکردیم. ماکسیم گونالون، به جز آن توپی که باعث شد جنوا گل بزند، خوب کار کرد و حریف را تحت فشار گذاشت و اغلب هم توپ را از دست نداد. ما در خط حمله امکان چرخشی بازی دادن به بازیکنان را نداشتیم.

مقابل اسپال به بازیکنان زیادی استراحت می دهید؟ همیشه باید تعادل ایجاد کرد، قطعا کمبودی خواهد بود چون بازیکنان طی فقط شش روز سه مسابقه داشتند؛ هر کاری می کنیم تا سه امتیاز را بگیریم و نمی خواهم به سرمربی اسپال، لئوناردو سمپلیچی در مسابقه شنبه امتیازی بدهم چون نمی توانیم امتیازی از دست بدهیم.

 

 

منبع : پارس فوتبال 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار