شنیده‌ها حاکی از آن است که پیش فروش سکه با سررسید یک ماهه در روز جاری از سوی شعب منتخب متوقف شده است و هنوز دلیلی برای این تغییرات از سوی بانک مرکزی اعلام نشده است.
کد خبر: ۵۹۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲ 18 April 2018

به گزارش تابناک : بازار پیش فروش سکه در روز جاری با تغییراتی همراه بود به طوری که پیش فروش سکه با سررسید یک ماهه از امروز در شعب منتخب بانک ملی متوقف شده است.

در این میان متقاضیان از روز جاری خرید سکه با سررسید یک ماهه را نمی‌توانند انجام دهند و دلیل این موضوع را دستور سوی بانک مرکزی اعلام کردند.

گفتنی است بعد از اجرای یکسان سازی نرخ ارز بانک مرکزی تغییراتی در روند پیش فروش سکه اعمال کرد که طبق آن سکه با سررسید یک ماهه، یک میلیون و ۵۹۰ هزار تومان، سه ماهه یک میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، شش ماهه یک میلیون و ۴۷۵ هزار تومان، نه ماهه یک میلیون و ۴۱۰ هزار تومان، یک ساله یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان،۱۸ ماهه یک میلیون و ۲۴۵ هزار تومان و ۲۴ ماهه یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان قیمت گذاری شد.

با این حال تغییراتی از قبیل حذف پیش فروش سکه با سررسید یک ماهه شایعاتی از قبیل انتقال فروش آن به بورس کالا را مطرح می‌کند که پیگیری‌ها انجام شده نشان می دهد هنوز خبری از پیش فروش سکه در بورس کالا مطرح نیست و در صورت اقدام به پیش فروش سکه از طریق اطلاعیه های رسمی این سازمان به متقاضیان اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است که تغییرات پیش آمده در پیش فروش سکه بدون اطلاع قبلی و رسمی اعمال شده و در خصوص توقف آن هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست.

 

 

 

منبع : میزان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار