مدیرکل بنیاد مسکن مازندران با بیان اینکه نیمی از مسکن روستایی استان بادوام است از صدور 273 هزار سند مالکیت روستایی در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 17 April 2018

به گزارش تابناک : محمد خانی نوذری با بیان اینکه اداره ثبت در صدور سند مالکیت در شهرهای زیر 20 هزار نفر با بنیاد مسکن همکاری دارد، اظهار کرد: تاکنون بیش از 273 هزار سند مالکیت روستایی صادر شده است که در سال 97 نیزحدود 14 هزارسند صادر می شود.
وی با بیان اینکه در ساخت مسکن روستایی اقدامات خوبی صورت گرفته است، افزود: در استان مازندران 200 هزار واحد مسکن روستایی با دوام احداث شده است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه 50 درصد مسکن روستایی مازندران با دوام است، گفت: سهم استان مازندران در بازسازی مسکن روستایی در سال گذشته 12 هزار واحد بوده است که 10 هزار واحد به بانک های عامل معرفی شدند.
خانی نوذری افزود: سهمیه استان مازندران در سال جاری مقاوم سازی 15 هزار واحد با تسهیلات 25 میلیون تومان و کارمزد 5 درصد است.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن مازندران بازسازی دو هزار و 500 واحد مسکونی پل ذهاب را برعهده گرفته است، ادامه داد: برای هر واحد 40 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود که امیدواریم تا 18 ماه آینده به پایان برسد.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران به ساخت مسکن برای خانواده های دو معلول اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن به 128 مورد دو معلول و 107 تک معلول کمک های بلا عوض کرده است.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار