معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم:
معاون شهردار گفت: در ایام نوروز بیش از 243 هزار خودرو وارد پارکینگ های قم شد که نسبت به سال قبل ظرفیت های پارکینگ ها 10 درصد رشد داشت.
کد خبر: ۵۹۱۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰ 17 April 2018

 

به گزارش تابناک قم، سید امیر سامع در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: یکی از دغدغه های مهم ترافیک و پارکینگ جهت پذیرش زائران و مسافران بود که در این زمینه در نوروز 97 تجربه افزایش 22 درصدی پارکینگ را داشتیم.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهردار قم افزود: در ایام نوروز بیش از 243 هزار خودرو وارد پارکینگ های قم شد که نسبت به سال قبل ظرفیت های پارکینگ ها 10 درصد رشد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در زمینه زیباسازی فضای قم در ایام نوروز، بیش از 2 میلیون و 150 هزار گل فصلی در شهر قم کاشته شد.

سامع بیان کرد: در سال جاری اقدامات خوبی در حوزه راهنمای زائر و نصب تابلوهای راهنما در مسیر انجام گرفت.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی جهت خدمت به زائران و مسافران دو ماه قبل از سال جدید آغاز شد و جلسات و کمیته و ستادهایی در جهت اقدامات برگزار شد.

معاون شهردار عنوان کرد: با پیگیری‌های لازم خدمات مطلوبی را در راستای زیباسازی شهری، ارتقا سطح بهداشت عمومی، بهبود سیما و منظر شهری و اطلاع‌رسانی و راهنمایی مسافرین و اسکان زائران به ثمر نشاندیم.

وی گفت: در سطح شهر خدماتی چون لکه‌گیری آسفالت، پاکسازی معابر، کاشت نهال، رنگ‌آمیزی جداول با حضور بیش از 3 هزار نفر از نیروهای شهرداری انجام گرفت.

سامع تصریح کرد: همچنین علاوه بر بهسازی و نوسازی سرویس‌های بهداشتی شهر، بیش از هزار و 342 باب سرویس بهداشتی در شهر فعال گردید.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات گسترده جمع آوری پسماند بود که در این راستا در سال 96 تفکیک پسماند به 66 تن رسید که رشد زیادی را نشان می دهد.

معاون شهردار افزود: در حوزه حمل و نقل، خدمات خوبی در اتوبوسرانی و تاکسیرانی ارائه گردید تا بتوان به مدیریت ترافیک در هسته شهر دست یافت.

وی گفت: در ایام نوروز بیش از 39 هزار تخته چادر در استراحت‌ گاه‌های نوروزی قم نصب شد و بوستان ها برای پذیرایی از زائران تجهیز گردید.

سامع عنوان کرد: در آستانه نوروز 97 همچنین 26 مجوز جهت عرضه میوه و 26 مجوز ویژه اقلام نوروز ارائه شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار