اگر امروزه شاهد کمترین خسارت پس از وقوع زمین لرزه می باشیم به دلیل زحمات بنیاد مسکن در راستای اعطای تسهیلات مقاوم سازی به مناطق مختلف می باشد. خدمات رسانی به مردم را با اندیشه های سیاسی عجین نمی کنیم، خدمات رسانی باید با اولویت بندی و براساس نیاز مردم ارائه شود.
کد خبر: ۵۹۱۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹ 16 April 2018

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار نکا در گفتگویی اظهار داشت: نهادهای انقلابی که به دستور امام راحل(ره) تاسیس شده اند به دنبال ارئه خدمات به مردم هستند.

در نشست مدیر بنیاد مسکن و فرماندار نکا چه گذشت؟
 

به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) ، رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با فرماندار نکا دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار نکا دراین دیدار با تبریک سالروز افتتاح حساب ۱۰۰ و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان معمار کبیر انقلاب بیان داشت: در راستای محرومیت زدایی و ساخت مسکن روستایی برای محرومین و روستاییان در سال 58 به فرمان امام خمینی(ره)، بنیاد مسکن بنا شد و امروز بحمدالله پس از گذشت 40 سال شاهد خدمات فراوانی در این زمینه از قبیل ایجاد بافت روستایی ، معابر ، هدایت آب های سطحی و.... هستیم که این خود نشانه ای از خدمت خالصانه به مردمی زحمتکش است .

این مسول ادامه داد: کارهای انجام شده را به اطلاع عموم جامعه برسانید و بگذارید مردم بدانند علی رغم محدودیت هـای منابع مالی دولت ،خدمات درخور ومناسبی توسط دلتمردان تدبیر و امید در مناطق شهری و روستایی انجام شده آگاه سازی مردم در شرایط فعلی که حجمه تبلیغات منفی بعنوان ناکارآمدی علیه دولت انجام می گیرد یک وظیفه قانونی مدیران است .

احمدی گفت: نهادهای انقلابی که به دستور امام راحل(ره) تاسیس شده اند به دنبال ارئه خدمات به مردم هستند.

فرماندار نکا تصریح کرد: اگر امروزه شاهد کمترین خسارت پس از وقوع زمین لرزه می باشیم به دلیل زحمات بنیاد مسکن در راستای اعطای تسهیلات مقاوم سازی به مناطق مختلف می باشد.

احمدی تاکید کرد: خدمات رسانی به مردم را با اندیشه های سیاسی عجین نمی کنیم، خدمات رسانی باید با اولویت بندی و براساس نیاز مردم ارائه شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار