دیدار حساس برابر السد بهترین فرصت به دو بازیکن خارجی پرسپولیس است تا توانایی های خود را به نمایش گذارند.
کد خبر: ۵۹۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ 16 April 2018

به گزارش تابناک : دیدار حساس برابر السد بهترین فرصت به دو بازیکن خارجی پرسپولیس است تا توانایی های خود را به نمایش گذارند.

 

پرسپولیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باید در آزادی به مصاف السد قطر برود.

 

این دیدار برای سرخ پوشان بسیار حساس است و در صورت پیروزی در آن به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد صعود خواهند کرد.

 

پرسپولیس در این دیدار حساس دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد. فرشاد احمدزاده و محسن ربیع خواه به خاطر آسیب دیدگی در فهرست سرخ پوشان قرار نگرفتند و این باعث می شود تا در ترکیب این تیم تغییراتی به وجود آید.

 

به احتمال خیلی زیاد با غیبت این دو بازیکن بشار رسن و گادوین منشا در ترکیب اصلی قرار گیرند. این بازی بهترین فرصت به این دو بازیکن خارجی پرسپولیس است تا بار دیگر توانایی های خود را به برانکو و هواداران نشان دهند و زمینه را برای بازگشت به ترکیب اصلی مهیا کنند.

 

منشا بعد از پیوستن به پرسپولیس خیلی زود در ترکیب اصلی قرار گرفت اما آمار ناامید کننده ای که داشت باعث شد تا این بازیکن نیجریه ای نیمکت نشین شود و برانکو تنها در بعضی از دیدارها آن هم در دقایق پایانی از این مهاجم خارجی و گران قیمت خود استفاده می کند.

 

منشا فصل قبل در لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن پرسپولیس درخشید و همین باعث شد تا محبوبیت زیادی پیدا کند. گلزنی در دیدار برابر السد منشا را بار دیگر در کانون توجه قرار می دهد و باعث می شود تا او به ترکیب اصلی هم برگردد و این برای بشار رسن هم تا حدود زیادی صدق می کند.  رسن عراقی در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا بهتر و آماده تر از فصل جاری کار کرد. این بازیکن هم از روزهای اوج خود فاصله گرفته است و در فصل جاری نتوانسته بازیکنی شود که برانکو و هواداران انتظار دارند. بازی برابر السد هم بهترین فرصت به رسن است تا او هم خود را به ترکیب تحمیل کند.

 

 

منبع : وانانیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار