سخنگوی کمیسیون عمران مجلس مهمترین معیار برای انتخاب شهردار آینده تهران را تخصص، هماهنگی با دستگاه‌های حاکمیتی و مدیر و مدبر بودن برشمرد.
کد خبر: ۵۹۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸ 16 April 2018

به گزارش تابناک : صدیف بدری درباره ویژگی هایی که شهردار تهران باید داشته باشد، گفت: اولین و مهمترین معیار انتخاب شهردار جدید تهران توانایی‌های مدیریتی و کاربلد بودن است که تاثیر بسزایی در تامین نیازها و رفع چالش‌های شهر بزرگی چون تهران دارد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تعامل‌پذیر بودن شهردار جدید را از دیگر شاخص‌هایی برشمرد که شورای شهر باید در انتخاب شهردار تهران دقت داشته باشد.

وی افزود: به یقین اگر شهردار تهران از قدرت تعامل و همراهی با مجموعه دستگاه‌های حاکمیتی به خصوص دولت و مجلس برخوردار باشد به دلیل تنگاتنگی مسائل تهران با بسیاری از اقدامات اجرایی و قانونگذاری، کمک خوبی به رفع معضلات و چالش‌های این ابرشهر می‌کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، پرهیز از رفتارهای سیاسی را از دیگر شاخص‌های مهم در انتخاب شهردار جدید تهران دانست و افزود: اعضای شورای شهر باید مدیری مدبر را انتخاب کنند که در عین داشتن گرایش‌های سیاسی بتواند از ظرفیت همه جریان‌های سیاسی در اداره شهر استفاده کند و شهردار تهران را به محلی برای حضور یک جریان سیاسی نکند.

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار