جانشین رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محور تهران- هراز پرحجم و در محدوده امامزاده هاشم (ع) دماوند نیمه‌ سنگین است .
کد خبر: ۵۹۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 13 April 2018

به گزارش تابناک : پلیس راهور ناجا اعلام کرد: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز و کرج -چالوس سنگین است.  وضعیت جوی و ترافیکی ساعت ۹ صبح جمعه ۲۴ فروردین به شرح ذیل است:

بارش باران در محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی،خراسان جنوبی، شمال فارس و لرستان(اکثر محورها) و همچنین در استان زنجان(محور زنجان_بیجار) گزارش شده است.

همچنین بنا بر اعلام همین مرکز شاهد ترافیک در جنوب به شمال محور کرج_چالوس(محدوده میدان امیرکبیر تا کیلومتر ۱۰ نیمه سنگین) و در جنوب به شمال محور هراز طول محور پر حجم و روان است.

دیگر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

 

ترافیک نیمه‌سنگین در هراز

علی سلیمانی امروز در گفت‌وگو با فارس  در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم تا حرم اظهار کرد: ترافیک در محور تهران - هراز در طول مسیر به صورت پرحجم است اما در محدوده امامزاده هاشم (ع) دماوند با ترافیک نیمه‌سنگین مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تردد در محور هراز به کندی صورت می‌گیرد اما گره ترافیکی وجود ندارد، تصریح کرد: ترافیک در محور فیروزکوه عادی و روان است.

جانشین رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پایان متذکر شد: تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

 

6 استان کشور گرفتار سیل و آبگرفتگی شدند

مرتضی سلیمی در ارتباط با گزارش سیل و آبگرفتگی همچنین طوفان طی 24 ساعت گذشته در کشور، اظهار داشت: 6 استان یزد، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و چهارمحال و بختیاری در این مدت گرفتار این حادثه شده‌اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در 24 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین گفت: تعداد زیادی حادثه دیده در این مدت امدادرسانی شده و اسکان اضطراری یافته‌اند؛ همچنین 7 خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شده است.

سلیمی با بیان اینکه عملیات امدادی در این 6 استان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پتو، چادر، موکت، نایلون،‌ والور و فانوس میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار