سرپرست فرمانداری ساری با تاکید بر مدیریت منابع آب در استان، گفت: چالش آب اراضی کشاورزی مرکز مازندران را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۵۸۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 12 April 2018

به گزارش تابناک : اسماعیل حسن‌زاده امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با اشاره به وجود جاذبه‌های بکر گردشگری در مرکز استان، اظهار داشت: امسال میزان ورودی گردشگران به مرکز استان 30 درصد افزایش یافت.

وی به نامگذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و افزود: برای امنیت اقتصادی و تحقق شعار سال همه اقشار جامعه باید از کالای تولید داخل استفاده کنند.

سرپرست فرمانداری ساری با بیان اینکه تولید کنندگان داخلی باید تولید کالای باکیفیت را در دستور کار قرار دهند، افزود: با خرید کالای تولید کشور رونق اقتصادی و درنتیجه از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

حسن‌زاده از اختصاص یک‌هزار میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال جوانان در استان خبر داد و گفت: متقاضیان با ثبت نام در سامانه کارا می‌توانند از تسهیلات کم بهره با سود چهار تا شش درصد برای اشتغال بهره‌مند شوند که با تخصیص این اعتبار انقلابی در اشتغال مرکز استان ایجاد خواهد شد.

وی بر لزوم برگزاری جلسات کارگروه اشتعال شهرستان به صورت مستمر در مرکز استان تاکید کرد و گفت: همه بخشداران شهرستان برای جذب اعتبار جهت اشتعال و راه اندازی پروژه‌ها در روستاها تلاش کنند تا به اقتصاد روستاها کمک شود.

سرپرست فرمانداری ساری، مهم‌ترین موضوع برای رضایت‌مندی ارباب رجوع را جلوگیری از بروکراسی اداری دانست و ادامه داد: طرح تکریم و پاسخگویی ارباب رجوع باید در تمام ادارات شهرستان ساری اجرایی شود.

حسن‌زاده با تاکید بر اینکه شبکه دولت باید در تمام ادارات شهرستان اجرایی شود، تصریح کرد: تا پایان اردبیهشت امسال باید همه ادارات شبکه دولت را در ادارات راه‌اندازی کنند تا از سیستم سنتی فاصله گرفته شود.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام باید در اولویت دستگاه‌ها قرار گیرد، افزود: دستگاه هایی اجرایی شهرستان ساری از تعریف پروژه‌های جدید خودداری کنند و اولویت اعتبارات را برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اختصاص دهند.

سرپرست فرمانداری ساری به موضوع توسعه عدالت اجتماعی در جامعه اشاره کرد و گفت: توسعه عدالت اجتماعی سبب رضایتمندی و ارائه خدمات را به مردم فراهم می‌کند.

حسن‌زاده با بیان اینکه توسعه ورزش همگانی در شهرستان ساری باید مورد توجه قرار گیرد، یادآور شد: یکی از اهداف اصلی باید ترغیب مردم و جامعه به توسعه این رشته ورزشی باشد همه به اهمیت این رشته واقف هستیم چرا که نشاط روحی و جسمی افراد را فراهم می‌کند.

وی به چالش آب در زمین‌های کشاورزی مرکز استان اشاره کرد و گفت: می‌توانیم با مدیریت بهینه آب مصرف آب را کاهش دهیم تا به اقتصاد کشاورزی در استان کمک کنیم.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار