مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای استان آغاز شده و تا بامداد یک‌شنبه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۸۹۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 12 April 2018

به گزارش تابناک : محسن هاشمی درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه 25 فروردین ماه امسال از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است، گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 22 و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 23، جمعه 24 و شنبه 25 فروردین ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

این مسئول اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 25 فروردین ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه تردد انواع تریلی‌ها از ساعت 12 تا 24 روز شنبه 25 فروردین ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است، ادامه داد: در صورت افزایش حجم تردد در محور کیاسر محدودیت‌های ترافیکی مقطعی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 روز چهارشنبه 22 تا 6 صبح روز یک‌شنبه 26 فروردین ماه امسال از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، سوادکوه و تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع اعلام شده است.​

 

 

منبع : بلاغ 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار