استاندار مازندران با تاکید بر تحقق منویات مقام معظم رهبری از سوی مدیران گفت: مبارزه با قاچاق کالا فرهنگ عملی مدیران استان مازندران شود.
کد خبر: ۵۸۹۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 11 April 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی اظهار داشت: حمایت همه جانبه از بنگاه‌های داخلی، ارتقای کیفی کالاهای تولید داخل و قابل رقابت با کالاهای مشابه خارجی برای گسترش زمینه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری و کاهش وابستگی به تولیدات خارجی در این استان صورت گیرد.

وی افزود: اهتمام ویژه در فرهنگ‌سازی و اعتمادسازی در سطح اقشار مختلف جامعه برای مصرف کالاهای تولید داخلی امری ضروری بوده و حمایت از روند کیفی سازی و توسعه استاندارد به منظور گسترش صادرات محصولات و تولیدات مازندران انجام شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه گسترش و توسعه مبارزه با قاچاق کالا و همکاری همه جانبه برای همکاری همه دستگاه‌ها انجام شود، تصریح کرد: حمایت ویژه از بکارگیری سامانه روستا کالا به منظور توسعه فروش و ایجاد مشاغل نوین بویژه کارآفرینی برای جوانان تحصیل کرده ضروری است.

اسلامی با بیان اینکه همکاری و پیوستن به طرح رسام و استفاده از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین جهت معرفی قابلیت‌های استان و پایدارسازی و بارورسازی آن به عنوان یک سامانه فراگیر در جهت معرفی ظرفیت‌های استان انجام شود، گفت:  استفاده تمامی ادارات، بیمارستان‌ها، زندان‌ها و پادگانها محصولات برنج، چای، مرکبات، کیوی، میوه‌های تولید استان از محصولات تولیدی استان و کشور صورت گیرد.

 

 

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار