هراز و کندوان در تعطیلی شنبه یک‌طرفه می‌شود.
کد خبر: ۵۸۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳ 11 April 2018

به گزارش تابناک : رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروزدر جاده های ارتباطی استان آغاز می شود و تا بامداد یک‌شنبه 26 فروردین ادامه دارد.
سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام آغاز اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان از ساعت 12 امروز با ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها تا ساعت 6صبح یک‌شنبه 26 فروردین در همه محورهای مواصلاتی استان افزود: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.
وی محدودیتهای ترافیکی شنبه 25 فروردین را ممنوعیت آمدو شد وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 از کرج به سمت مرزن‌آباد ویکطرفه شدن تردد از مرزن‌آباد به کرج از ساعت 17 تا 24 همان روزاعلام و خاطرنشان کرد: رفت و آمد وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 شنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از آب‌اسک به سمت رودهن یک‌طرفه خواهد بود.
سرهنگ قدمی همچنین با اشاره به ممنوعیت تردد انواع تریلی‌ از ساعت 12 تا 24 شنبه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس وتداوم ممنوعیت رفت و آمد تریلی‌ها از محور هراز گفت: آمدو شد کامیون و کامیونت‌ها نیزبه جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 امروز و همچنین از ساعت 6تا 24 روزهای پنج‌شنبه ، جمعه و شنبه در این مسیر ارتباطی ممنوع اعلام شده است.
به گفته وی؛ اعمال محدودیت ترافیکی محور کیاسر نیز در صورت افزایش حجم تردد در این مسیر مقطعی در دستور کار قرار می گیرد.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار