اوزه بیو دی فرانچسکو، سرمربی رم، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بارسا، تاکید کرد که اکنون هدف جالوروسی رسیدن به فینال چمپیونزلیگ است.
کد خبر: ۵۸۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 11 April 2018

به گزارش تابناک : رمی ها در حالی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کردند که در دیدار رفت مقابل بارسا 4-1 شکست خورده بودند اما دو گل از ادین ژکو و گل دیدنی کاستاس مانولاس در دقایق پایانی، این تیم را به جمع چهار تیم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان رساند.

دی فرانچسکو که اولین فصل حضورش روی نیمکت رم را سپری می کند، به خبرنگاران گفت:" قدرت این تیم این است که به پیش رو نگاه می کند، نه به پشت سر. ما روز یکشنبه دربی رم را داریم و همیشه باید به هدف بعدی مان برسیم و آن هدف دقیقا پیش روی ماست.

دی فرانسچکو در این دیدار تیمش را با آرایش 2-1-4-3 به میدان فرستاد؛ به طوری که راجا ناینگولان در پست شماره 10 بازی می کرد و پاتریک شیک هم به عنوان زوج ژکو به بازی گرفته شده بود.

"من تقصیر شکست دیدار رفت را برعهده گرفته بودم، بنابراین باید این پیروزی را هم به حساب من بنویسند! حقیقت این است که من تصمیم گرفتم عرض بیشتری به بازی بدهیم و ضدحملات بیشتری بزنیم اما آنچه واقعا تغییر کرد، فلسفه تیم بود و اکنون باید به همین ترتیب ادامه بدهیم.

هرچند ما بازی های خیلی خوبی در سری آ داشتیم اما تنها امروز نتیجه تلاش های مان را گرفتیم. البته باید به رسیدن به فینال باور داشته باشید. چرا نباید باور داشته باشیم؟ ما تا اینجا رسیدیم، در حالی که کسی انتظار نداشت. بنابراین البته که باید بیشتر تلاش کنیم و به دنبال اهداف بزرگتر باشیم و هر بار هدف بزرگتری را در نظر بگیریم."

منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار