از برد شیرین نساجی تا شکست خونه به خونه
هفته سی ویکم لیگ دسته اول با پیروزی تیم‌ نساجی مازندران و شکست خونه به خونه به پایان رسید و با توجه به شکست تیم خونه به خونه بابل این تیم به مکان سوم سقوط کرد و تیم نساجی با برد تیم ماشین‌سازی‌تبریز با گل مهرداد عبدی 86 به رتبه چهارم رسید . تیم فجر سپاسی با نتیجه 3 بر 1 تیم شهرداری تبریز را برد و با 58 امتیاز جای تیم خونه به خونه بابل را گزفت .
کد خبر: ۵۸۹۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ 10 April 2018

به گزارش تابناک مازندران، تیم نساجی مازندران که روند صعودی خود برای دستیابی به جواز صعود به لیگ برتر را از هفته‌های قبل و بعد از تغییر روی نیمکت خود استارت زده، در ادامه روزهای موفق خود اینبار شاگردان عباس آقایی را با یک گل شکست داد.

 هفته سی ویکم لیگ دسته اول با پیروزی تیم‌ نساجی مازندران و شکست خونه به خونه به پایان رسید و با توجه به شکست تیم خونه به خونه بابل این تیم به مکان سوم سقوط کرد و تیم نساجی با برد تیم ماشین‌سازی‌تبریز با گل مهرداد عبدی 86 به رتبه چهارم رسید .

با این سه امتیاز شیرین نساجی با کسب 57 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به خونه به خونه در رده چهارم جدول جای گرفته و چشم به سه بازی بعدی خود دوخته است.

تیم خونه به خونه بابل با تک گل بابک مرادی 76 از تیم ملوان شکست خورد و رتبه دوم را براحتی از دست داد .

 تیم نفت‌ م.سلیمان با گل میداودی تیم اکسین را برد و 63 امتیازی شد . با این نتیجه و با توجه به شکست خونه به خونه و پیروزی فجر سپاسی، نفتی‌ها با 63 امتیاز فاصله خود را در صدر با تیم دوم یعنی فجر به 5 امتیاز افزایش دادند تا با خیال راحت‌تری ادامه رقابت‌ها را دنبال کرده و به سمت لیگ برتر پیش بروند.
 
تیم فجر سپاسی با نتیجه 3 بر 1 تیم شهرداری تبریز را برد و با 58 امتیاز جای تیم خونه به خونه بابل را گزفت .

 نتایج دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

* مس کرمان صفر - بادران صفر
* اکسین البرز صفر - نفت مسجدسلیمان یک
* ملوان یک - خونه به خونه صفر
* نساجی مازندران یک - ماشین سازی تبریز صفر
* مس رفسنجان ۷ - صبای قم صفر(نیمه تمام ماند)
* شهرداری تبریز یک - فجرسپاسی ۳
* راه آهن صفر - گل گهر ۴
* برق جدید شیراز یک - ایران جوان بوشهر یک
* شهرداری ماهشهر یک - آلومینیوم اراک صفر

در پایان هفته سی و یک رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با ۶۳ امتیاز همچنان صدر جدول را در اختیار دارد و گزینه نخست صعود به لیگ برتر است. تیم فجرسپاسی شیراز با ۵۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد. خونه به خونه و نساجی هم با ۵۷ امتیاز در رده های سوم و چهارم ایستاده اند.

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار