نخستین باغ میوه در شهر اهواز، با حمایت مرکز علمی کاربردی شهرداری احداث شد.
کد خبر: ۵۸۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۶ 09 April 2018

اسماعیل احمدی فر در این باره اظهار کرد: پیشنهاد انجام این کار از ابتدای سال 96 توسط مهندس صالح محمدیان که یکی از کارمندان فعال شهرداری در زمینه محیط زیست است، به دانشگاه شهرداری داده شد.

وی افزود: بنده پس از مطالعه این طرح، به آقای محمدی گفتم که تخصص من علوم سیاسی است و در این زمینه نمی‌توانم نظر دهم، لذا این طرح باید توسط کارگروه محیط زیست و اساتید مهندسی کشاورزی دانشگاه بررسی شود که در صورت تایید توسط آنان، بنده با اجرای آن موافقت خواهم نمود.

رئیس دانشگاه شهرداری اهواز ادامه داد: با پیگیری های مهندس محمدیان، پس از نشست و بررسی پیشنهاد با حضور اساتید و متخصصان این زمینه، بنده نیز به عنوان رئیس دانشگاه، به نظر اساتید احترام گذاشته و با اجرای این پروژه در محوطه دانشگاه، موافقت کردم.

وی افزود: بنابراین در روز درختکاری، انجمن توسعه استان خوزستان بیش از هزار و 200 نهال مثمر در محوطه مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز کاشته شد.

احمدی فر خاطرنشان کرد: انتظار مردم این است که به موضوع کاشت نهال های میوه در شهر اهواز توجه بیشتری شود زیرا این در استانهای دیگر باغ میوه و پارک میوه های خوبی در مراکز فرهنگی و دانشگاه ها احداث می شود.

وی افزود: احداث باغ میوه ها با توجه به شرایط جوی و وجود ریزگردها در استان خوزستان، می تواند تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان داشته باشد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری اهواز اذعان داشت: مدیران دستگاه ها و نهادها می بایست با مشاوره و نظرخواهی از کارشناسان و متخصصان در این زمینه، اقدام نمایند تا به زودی شاهد انجام دیگر پروژه های مشابه در سطح شهر اهواز و و استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار