استاندار مازندران با اشاره به اینکه ظرفیت گردشگری استان باید به ظرفیت چهار فصل تبدیل شود، تصریح کرد: بسته گردشگری مدیریت شده و سیستمی و برنامه محور تهیه شود.
کد خبر: ۵۸۷۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰ 07 April 2018

به گزارش تابناک : محمد اسلامی ظهر شنبه در آیین تقدیر از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای استان با اشاره به این که ظرفیت گردشگری مازندران باید به ظرفیت چهار فصل تبدیل شود، تصریح کرد: بسته گردشگری مدیریت شده و سیستمی و برنامه محور تهیه شود.

وی در این مراسم، هماهنگی و یکپارچگی حاکم بر ستاد خدمات سفر استان را در تعطیلات نوروز ۹۷، نشانه بلوغ مدیریتی دانست و ابراز کرد: خدمات شایان توجهی از سوی این ستاد به گردشگران و مسافران در ایام نوروز ارایه شده که لازم است به خوبی اطلاع رسانی شود.

استاندار با بیان این که مازندران در طول سال به صورت مستمر با حضور مسافران مواجه است، افزود: فعالیت ستاد خدمات سفر استان دائمی شود.

مقام عالی دولت در مازندران، با بیان این که باید تحلیل دقیقی از روند و کیفیت ارایه خدمات به مسافران داشته باشیم، گفت: کاستی های بخش های مختلف، شناسایی و ضعف ها با اولویت رفع شود و لازم است یک روان سازی در بخش هایی که موانعی وجود دارد صورت گیرد.

اسلامی با اشاره به رشد ۵ درصدی حمل و نقل عمومی در ایام تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سفر به مازندران، بر تقویت این بخش تاکید و خاطر نشان کرد: تورگردانی، تعامل با تورگردان ها، هتل داران و فعالان این عرصه افزایش یابد.

استاندار بر تهیه یک برنامه کامل و فاخر فرهنگی و هنری بعنوان جاذبه سفر به مازندران تاکید کرد و گفت: مازندران باید از اقتصاد فرهنگ و هنر برخوردار شود.

رئیس ستاد خدمات سفر استان، بر آموزش و تربیت نیروی انسانی که به گردشگران خدمات می دهند، تاکید کرد و افزود: با تحقق این مهم می توان یک سیستم در ارایه خدمات ایجاد کرد.

در پایان این جلسه با حضور استاندار مازندران از مسئولان کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۹۷ با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

 

 

 

منبع : مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار