تکواندوکار مازندرانی در پیکارهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین، جواز حضور در این بازی ها را به دست آورد.
کد خبر: ۵۸۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 07 April 2018

به گزارش تابناک : علی اشکوریان تکواندوکار مازندرانی با کسب عنوان نایب قهرمانی در پیکارهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۸ جوانان آرژانتین، جواز حضور در این بازی ها را به دست آورد.

هوگوپوش وزن ۷۳- کیلوگرم کشورمان در مسابقات کسب سهمیه المپیک با پنج برد و یک باخت موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی این دوره از رقابت ‌ها بایستد و سومین سهمیه المپیک ایران را به نام خود ثبت نماید.

اشکوریان در گام نخست با نوچیت راکیات از تایلند دارنده مدال برنز قهرمانی نوجوانان آسیا ۲۰۱۷ و برنز قهرمانی نونهالان جهان ۲۰۱۵ مبارزه کرد و با نتیجه ۳۳ بر ۲۲ (پیش از زمان قانونی مسابقات به دلیل ۱۰ اخطاره شدن حریف، این دیدار به پایان رسید) به برتری رسید.

در ادامه باید به مصاف نماینده کشور کیپ ‌ورد می رفت که این هوگوپوش به دلیل نداشتن صلاحیت حضور (دیسکوئالیفاید)  نتوانست در مقابل اشکوریان حضور پیدا کند.

در ادامه تکواندوکار ساکن شهر خرم آباد شهرستان تنکابن رو در روی ایوان پائولوسکی بلاروس قرار گرفت و ۳۰ بر ۱۴ به پیروزی رسید.

وی پس از آن نیز توانست دارلین پادیلا نماینده اکوادور دارنده پنج مدال تورنمنت‌های مختلف را ۲۲ بر ۱۷ از پیش رو بردارد.

هوگوپوش وزن ۷۳- کیلوگرم ایران در مرحله نیمه نهایی با آندرانیک کچاتریان از ارمنستان دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا ۲۰۱۷ مبارزه کرد و با نتیجه ۳۲ بر ۲۱ راهی فینال شد.

وی در فینال ۳۳ بر ۳۰ برابر ایاد باراکات مصری نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

هدایت تیم پسران ایران بر عهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ مسابقات کسب سهمیه برای حضور در این رقابت‌ ها با حضور ۴۳۸ تکواندوکار در دو گروه دختران و پسران در سالن ساله کوارت الحمامات آغاز و به مدت دو روز پیگیری خواهد می ‌شود.

همچنین سومین دوره بازی‌ های المپیک جوانان ۲۰۱۸، مهرماه سال‌ جاری در بوینس آیرس آرژانتین برگزارمی ‌شود.

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار