اگر چه ممکن است بعضي از توليدات داخلي کيفيت اجناس خارجي را نداشته باشد ، اما با تحقق شعار سال ، توليد کنندگان نيز تشويق مي شوند و بر کيفيت اجناس خود مي افزايند. طبرسي همچنين از مسئولان خواست تا با در نظر گرفتن تسهيلات لازم براي توليدکنندگان و سرمايه گذاران ، موانع را از پيش پايشان برداشته و ضمن نظارت دقيق ، موجب افزايش کيفيت کالا شوند.
کد خبر: ۵۸۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ 06 April 2018

به گزارش تابناک مازندران،  نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري گفت : نامگذاري سال طي سنوات اخير توسط رهبر معظم انقلاب تنها راه ايستادگي و مقاومت در مقابل دشمنان است که بايد توسط عموم مردم به اجرا در بيايد.

آیت‌الله نورالله طبرسی در خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران با اعلام اینکه انسان باید خیر رسانی داشته باشد، اظهار کرد: انسان باید سعی کند که خوبی‌ها بر بداخلاقی‌ها غلبه کند، چرا که فرد مسلمان در اجتماع نباید بی‌تفاوت باشد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید جدی گرفته شود، افزود: لفظ «به من مربوط نیست نباید در جامعه رواج داشته باشد، به من مربوط نیست روزی دامن همه را می‌گیرد.»

امام جمعه ساری در ادامه خواستار حمایت مردم از حساب 100 امام راحل در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شد و گفت: این حمایت‌ها برای ساخت خانه‌های محرومان باید تداوم داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای توسط مقام معظم رهبری،گفت: دشمن کشورهای استکباری با ما استراتژیک است، دشمن‌شناسی باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد، برای مقابله با تحریم اقتصادی راه‌های زیادی رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش روی مسؤولان گذاشتند.

طبرسی با اعلام اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال، مردم و دولت را مخاطب خویش قرار دادند، افزود: در پیام مقام معظم رهبری وظیفه مردم و دولت به صورت مشخص تمیز داده شده است.

وی با بیان اینکه برای حمایت از کالای ایران نیاز به تغییر سبک زندگی داریم، افزود: شعار ایرانی جنس ایرانی بخر را در سطح جامعه عملیاتی کنیم و نسبت به خرید کالای ایران دغدغه جدی داشته باشیم، غیرت حمایت از کالای ایران را تقویت کنیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به انتقادهای که از وضعیت کیفیت کالای ایرانی وجود دارد، بیان کرد: این موضوع در ارتباط با کالاهای خارجی و اروپایی وجود داشت، آنها در چند صد سال گذشته تلاش به این نتیجه رسیدند، اگر تولید کنندگان به صورت جدی مورد حمایت قرار گیرند به دنبال تقویت کالای تولیدی خویش هستند، ما به مرز تولید کالای با کیفیت رسیدم،کالاهای صادراتی تولیدی ما مبین توانمندی ما در تولید کالای با کیفیت است.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان نسبت تقویت کالای مرغوب اقدام کنند، گفت: مهم‌ترین موضوع در تامین کالا این است که مواد اولیه بسیاری از کالاها در کشور وجود دارد، در حوزه فرهنگ‌سازی باید اقدامات جدی انجام شود، رسانه‌ها در این حوزه نقش ویژه‌ای دارند.

طبرسی با انتقاد از واردات جانماز و چادر نماز از چین و ژاپن،گفت: چرا تسهیلات و امکانات مناسب در اختیار تولیدکنندگان ما قرار نمی‌گیرد، دولت باید طرح حمایت از جنس داخلی را در برنامه کاری خویش قرار دهد، دولت استفاده از جنس ایرانی را در وزارتخانه‌ها نهادینه کند.

وی با تقدیر از دست اندرکاران مسائل فرهنگی در کشور گفت: رسانه‌ها ما در برابر حجم انبوهی از حملات رسانه‌ای غربی و شرقی به دنبال ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی هستند، از رسانه‌ها در مبارزه با غول‌های رسانه‌ای خارجی تشکر می‌کنیم ولی تذکرات هم باید به آنها بدهیم.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها ممکن است در حلقه زنجیره تهاجمی قرار گیرند، تصریح کرد: ممکن است این موضوع مورد نقد هم قرار گیرد اشکال ندارد، این تریبون مربوط به اسلام است و باید مطرح شود، صدا و سیما این همه سال در همه صحنه‌ها حاضر بود اما هر کی دیکته می‌نویسد اشتباه می‌کند، باید اشتباهات را مطرح کرد، مشکلاتی در برخی برنامه‌ها وجود دارد که باید این نواقص برطرف شود.

وی با اعلام اینکه رسانه‌ها رهبر جامعه هستند، افزود: در برنامه‌سازی‌ها هم باید مراقب باشند که افکار عمومی را به سمت مناسب هدایت کنند، دین، رفتار و مرام خودشان را از رسانه می‌گیرند و رسانه‌ها باید حواس‌شان جمع باشد که در تولید محتواها مراقبت جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در ارتباط با مشکلاتی که در ایام عید در استان مازندران وجود داشت، گفت: خبرهای ناگوار از عدم نظارت‌های اقتصادی و فرهنگی در استان در اختیار ما قرار گرفته است، گلایه در ارتباط با نامنظم بودن بازار و مشکلات نرخ قیمت مرغ، تخم مرغ و گوشت زیاد بوده است، مردم و مسافران از این بابت شکایت داشتند.

وی با اعلام اینکه باید نسبت به وضعیت تامین آب در استان توجه شود، گفت: متولیان استان به فکر تامین آب مورد نیاز کشاورزان باشند.

طبرسی در پایان با اشاره به حمایت بن‌سلمان از رژیم اشغالگر قدس، افزود: این اقدام مورد نقد بسیاری از آزادی‌خواهان جهان است و باید همه مسلمانان نسبت به این وضعیت واکنش نشان دهند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار