به گزارش تابناک تبریز, تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز و از ساعت ۱۶:۱۵ در چهارچوب هفته سی ام مقابل خونه به خونه بابل قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۵۸۵۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ 04 April 2018

به گزارش تابناک تبریز, تیم فوتبال شهرداری تبریز امروز و از ساعت ۱۶:۱۵ در چهارچوب هفته سی ام مقابل خونه به خونه بابل قرار خواهد گرفت.

 خونه به خونه ای ها با هدایت اسکوچبچ سرمربی نامدار خود، عزمشان را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده و در پنج هفته به پایان مسابقات یکی از شانس های اصلی صعود به شمار می رود.

شاگردان اسکوچبچ با پیروزی در دیدار امروز می توانند تا حدودی برای خود حاشیه امنیت ایجاد کرده و بیش از پیش به صعودی تاریخی امیدوار باشند.
و شاگردان دین محمدی با شکست دادن خونه به خونه می توانند کلکسیون شگفتی هایشان در نیم فصل دوم را تکمیل کنند و ۴ هفته پایانی را تمرینی بازی کنند!

 سرمربی کروات تیم میزبان که سابقه مربیگری در تیمهای لیگ برتری را در کارنامه دارد می خواهد اولین مربی ای باشد که یک تیم خصوصی را از شمال کشور راهی بالاترین سطح فوتبال کشور می کند و دیدار مقابل سرخ پوشان شهرداری (که در بازی امروز سپیدپوش خواهند بود) می تواند کلید این صعود باشد!

صعودی که بیش از هر زمان دیگری دست یافتنی به نظر می آید...

 در آن سوی میدان نیز شاگردان دین محمدی می خواهند روند رو به رشد و شگفت انگیز خود را ادامه دهند و به عنوان بهترین تیم نیم فصل دوم معرفی شوند.

 این تیم که با تغییر و تحولات در سازمان ورزش شهرداری جان تازه‌ای گرفته است می کوشد تا الگویی برای تغییرات باشد!

 شاید قبل از مدیرعاملی دکتر رحیمی و سرمربیگری سیروس دین‌محمدی، کسی فکرش را هم نمی‌کرد تا این تیم در لیگ دسته اول ماندنی باشد ولی امروز می‌بینیم که آنها با ۳۵ امتیاز خیالشان را از بابت تثبیت در لیگ راحت کرده اند و به دنبال جایگاه تک رقمی در جدول هستند!!

 اگر شهرداری بتواند از ۵دیدار آتی ۷تا ۹امتیاز کسب کند بهترین تیم نیم فصل دوم خواهد بود اتفاقی که به نظر شدنی می‌رسد...

 به هرحال یاران رسول پیرزاده با کسب سه امتیاز شیرین برابر ایرانجوان بوشهر در هفته گذشته با روحیه ای عالی پای به میدان بابل خواهند گذاشت و کسب تک امتیاز این دیدار هم می‌تواند بسیار راضی کننده باشد.

بابلی ها با سه مصدم و شهرداری چی ها بدون محروم ومصدوم وارد زمین بازی خواهند شد...

 بازی امروز می‌تواند یک مسابقه جذاب دیدنی باشد و تماشاگران را ذوق زده کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :