کد خبر: ۵۸۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 25 March 2018

سرانجام سال ۱۳۹۶ با همه‌ی نگرانی‌ها و دشواری‌های فوق‌العاده به پایان رسید.  باشد که در سال ۱۳۹۷ جهان‌مان همه‌ی سیاهی‌ها و تباهی‌ها و خصومت‌ها را پشت سر بگذارد و جایشان را همواره جشن و سرور، دوستی و مهربانی، عشق و همبستگی، امنیت و رفاه، آزادی و برابری و شکوفایی خلاقیت‌ها بگیرد.

امیدوارم تمام این آرزوهای انسانی‌مان به حقیقت بپیوندد تا زندگی برای همه‌ی شهروندان جهان، بی‌دغدغه‌تر و شاداب‌تر، دل‌چسب‌تر و لذت‌بخش‌تر گردد.

بنده صمیمانه برای همه‌ی شما دوستان عزیز، آسمانی شفاف، زمینی پاک، با احساسات خالصانه و غرور آفرین در جشن سال جدید آرزو می‌کنم.


به لطف یزدان پاک بهاری دیگر را نظاره می کنیم ، سال 96 به گفته خیلی از عزیزان بسختی گذشت ، امیدواریم سال جدید سال خیر و برکت برای همه مردم ، خصوصا مردم شریف و خونگرم مازندران باشد .

قلب های زنگار گرفته مان را به یادت به رودخانه روشنی می سپاریم و در تار و پودش بذر مهر می پاشیم. ای تدبیرکننده روز و شب، ای تغییردهنده حال ها ، یاری مان کن تا با سلاح عشق و صداقت و ایمان، به بهترین حال ها دست یابیم. وقتی غبار تیرگی و کینه را از روح و جانمان تکانده باشیم، در دل های آفتابی مان هفت سین سلام و سادگی گسترده خواهد بود.
نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند.

تجربیات بسیاری از سال قبل در کوله بارمان نهادیم، خندیدیم. اشک ریختیم و .... اتفاقات خوب و بدی رخ داد، چه در عرصه های فردی و چه در عرصه های اجتماعی که تجربیاتمان را افزون تر کرد و آنچه که با وجود تمام این ها هنوز امید را در دل هایمان زنده نگاه می دارد آینده است، صبحی که شب را کنار می زند و فردایی که از راه می رسد. تاریخ رقم می خورد و امروز می شود گذشته و نکته این است که گذشته را به گور فراموشی نسپاریم، از آن عبرت بگیریم و تاریخ را چراغ مسیر آینده مان بسازیم.


به آیین و فرهنگ غنی مان نظر داشته باشیم و سرلوحه زندگی مان قرارش دهیم. مهربان باشیم و بخشنده و لبخند را هم فراموش نکنیم. جشن در جشن و عید در عید. تمام این شادی ها که شایسته اش هستید مبارکتان باشد.

به شکر خدا با کمک شما یاران همیشگی هر روز صفحه ما پربارتر می شود ، حتی گاها تیترهای خبر را بنا به خواست شما عزیزان در صورت مناسب بودن تغییر دادیم ، همچنان همچون گذشته منتظر نظرات خوب و کار گشا هتان هستیم و در صورتی که مطالب خوب و البته موثق داشته باشید می توانید برایمان به این آدرس ایمیل کنید : masoud.pashna@gmail.com
ضمنا برای درج آگهی در تابناک مازندران می توانید با شماره 09121260118 (مسعود پاشنا ) و با تلگرام با همین شماره و یا ایمیل درج شده با ما در تماس باشید .

در سال جدید منتظر نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما دوستان و یاران خوب هستیم و برای بهتر شدن نظرات شما خوبان را مد نظر قرار می دهیم و از مطالب خوب شما حتما استفاده می کنیم .
حلول سال نو و طلیعه بهار پرطراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پروردگارا ، در سال جدید به خواب عزیزانمان آرامش ، به بیداریشان آسایش ، به زندگیشان عافیت
به عشقشان ثبات ، به مهرشان وفا ، به عمرشان عزت به رزقشان برکت ، و به وجودشان صحت عطا بفرما
کارنامه حقیر در یک نگاه :

مدیر روابط عمومی فدراسیون کونگ فو کشور به مدت در سالهای 93 و 94
38سال سابقه خبرنگاری شامل خبرنگار دنیای ورزش - روزنامه راه مردم - پنج سال دبیر سرویس سایت تابناک - 5 سال دبیر سرویس سایت جهان نیوز - خبرنگار باشگاه خبرنگاران – مدیر و دبیر سرویس خبرگزاری ایپنا - 11 سال خبرنگار روزنامه خبر ورزشی ، خبرنگار روزنامه های آینه ، دنیای فوتبال ، 90 ، صبح ورزش و چندین روزنامه و خبرگزاری دیگر و عضو انجمن خبرنگاران و نویسندگان کشور...

مدیرتابناک مازندران: مسعود پاشنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۰
بمناسبت روز ملی مازندران

آیا می‌دانید مازندران یکی از قدیمی ترین نقاط ایرانه که بیش از 13 هزار سال پیش محل سکونت انسان بود؟
آیا می دانستید مازندران تنها نقطه ایرانه که در مقابل اسکندر مقدونی شکست نخورد؟
آیا می‌دانید بر اساس شاهنامه مازندران یکی از قدیمی ترین نقاط جهانه؟
آیا می دانستید آرش کمانگیر، پهلوان اساطیری ایران اهل مازندرانه بود؟
آیا می دانستید مازندران تنها نقطه ایرانه که هرگز در مقابل اعراب بطور کامل سقوط نکرده و تا دوران شاه عباس مستقل بوده؟
آیا می دانستید مازندران هرگز در مقابل ترکان سلجوقی که از ماورا النهر تا ترکیه و سوریه را فتح کرده بودند سقوط نکرده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
مرسی جالب بود استاد یادم میاد سالهایی که دبیر سرویس تابناک ورزشی بودید کیفیت بالایی داشت ولی الان بی کیفیت است....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۷
جان ایران را از تشنگی نجات دهیم

دوستان عزيز با توجه به کاهش میزان بارندگی در استان ها به خصوص استان های جنوبی و جنوب شرقی به احتمال زیاد شاهد شديدترين خشك سالي سالهاي اخير باشيم كه خود اين موضوع اوضاع امنيتي را صد چندان به مخاطره خواهد انداخت، عدم رعايت مصرف بهينه اب همه ما را به منجلابي سخت خواهد انداخت
عشقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
میخوامت از طرف حسن عباسی تابناک کرمان و هرمزگان

مخلصم رفیق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار