چهل و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد با حضور مسئولان و دانش آموزان در کانون پرورش فکری مازندران در ساری گشایش یافت.
کد خبر: ۵۷۶۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 10 March 2018

به گزارش تابناک : حامد دیانی رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری صبح شنبه در مراسم افتتاح جشنواره بین المللی فیلم رشد در ساری اظهار داشت: تا سال ۴۸، پنجمین دوره فستیوال فیلم های آموزنده در ایران برگزار شد و سپس به جشنواره فیلم های رشد تغییر نام یافت.

وی افزود: در جشنواره فیلم رشد، فیلم های کوتاه و بلندی که رویکرد آموزشی دارند و در راستای تعلیم و تربیت است، اکران می شود و این جشنواره در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش فعالیت دارد.

دیانی یادآور شد: برگزاری جشنواره سبب شد تا مسیر فیلم ها به سمت آموزش پیش رود زیرا بسیاری از آموزش ها از طریق دیداری و شنیداری بهتر انجام می شود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ساری شمار دانش آموزان ناحیه یک ساری را ۴۰ هزار نفر اعلام کرد.

سیدعلی قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم، برنامه رسمی و غیررسمی را از برنامه های آموزش و پرورش برای تربیت دانش آموزان اعلام کرد و گفت: علاوه برتربیت و برنامه رسمی نیازمند تکنولوژی هستیم و تکنولوژی آموزشی به فرایند تربیت و انتقال مفاهیم سرعت می بخشد.

وی انسجام بخشی در برنامه های درسی را از اهداف جشنواره بین المللی فیلم رشد بیان کرد و گفت: پیام جشنواره رشد این است که همه دستگاه های انتقال فرهنگ و آموزش باید حول محور تربیت صحیح نیروی انسانی حرکت کنند.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار