مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: خرید برنج پرمحصول و محلی در سه مرکز استان آغاز شده است.
کد خبر: ۵۷۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷ 10 March 2018

به گزارش تابناک : سید محمد جعفری صبح شنبه در حاشیه بازدید از مرکز خرید برنج در شرق استان با بیان اینکه خرید برنج پرمحصول شیرودی و ندا و نعمت و برنج محلی در استان مازندران آغاز شد افزود: این شرکت آماده تحویل گرفتن برنج پرمحصول و برنج محلی تولید سال زراعی جاری و عاری از آفت زنده از کشاورزان مازندران است.
جعفری افزود: برنج پرمحصول شیرودی براساس هشت درصد شکستگی از قرار هر کیلو 54 هزار و 500 ریال و برنج های ندا و نعمت 48 هزار و 500 ریال و برنج محلی 91 هزار ریال از کشاورزان مازندرانی خریداری خواهد شد و برنج های تحویلی کشاورزان تا 15 درصد شکستگی قابل قبول است و بیشتر از 8 درصد شکستگی براساس جدول ارائه شده از قیمت کسر خواهد شد.
جعفری در ادامه تصریح کرد: مراکز خرید شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از تحویل محموله های اختلاط ارقام و برنج های خارجی جلوگیری خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به مراکز دایر شده دولتی اشاره کرد و گفت: خرید برنج پرمحصول و محلی در سه مرکز ملکی شرکت غله، سیلوی شهید میرزاپور نکا و انبار بابل (انبار قندوشکر سابق) واقع در جاده گنج افروزو در شهرستان فریدونکنار ابتدای جاده بابلسر انبار شرکت غله آغاز شد.
جعفریی تاکید کرد: خرید تنها از کشاورزانی که دارای معرفی نامه از سوی سازمان جهاد کشاورزی که شامل اطلاعاتی از قبیل مقدار تولید، رقم و میزان سطح زیر کشت است انجام خواهد شد و مراکز دایر شده هیچ برنجی از دلالان و واسطه های بخش کشاورزی خریداری نخواهند کرد.
مازندران بیش از 42 درصد برنج کشور را تامین می کند.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار